www.arlash.hu

AlidaRita

Catrice Eye'Matic Eyepowder Pen- Vegán termék

2017. május 30. - AlidaRita

Sziasztok!

Amikor elhatároztam, hogy ezentúl csak állatkísérlet mentes szépségápolási és sminktermékekről fogok írni, nagyon megörültem, hogy a Catrice teljes mértékben elítéli az állatokon végzett kísérleteket és a legtöbb termékük kizárólag növényi összetevőket tartalmaz,tehát vegán. Ilyen például a Eye'Matic Eyepowder Pen, ami egy szemhéjpúderrel átitatott szivacsos fejű ceruza. Talán így tudnám a legjobban leírni magyarul.

754384-catrice-eye-matic-eyepowder-pen-060.jpg

 

Egyenlőre kettő színt szereztem be. Egy lilásat, nem tudom miért de mostanában lila mániám van sminkekben és egy gyöngyházfényűt.

unnamed_3.jpg

 

Ez a kialakítás szerintem szuper. Megkönnyíti a felvitelt, nincs szükségünk 100 ecsetre egy sminkhez. Precízen dolgozhatunk vele és a nyomkodó mozdulatoknak köszönhetően még intenzívebb lesz a színe.

unnamed_2_1.jpg

Nem tudom, hogy vagytok vele, de ez a lila valami gyönyörű. Nagyon pigmentált. A világos szín se rossz, csak nem annyira drámai, mivel világos. :D

A tartósságában sem csalódtam. Bár ahogy elmaszatoltam a kezemen, a gyöngyházfényű púder mindent összecsillámozott. Az kevésbé tartós, mint a lila.

LILA: 070 Aubergenius

Világos: 040 Keep Calm And Love This Color. ( Ilyen hosszú nevet adni egy kis terméknek...Jó, hogy nem csatolnak hozzá egy pergament, ami legördül, ha el akarod olvasni a nevét. :D )

A termék ára: 1.390 Forint a Pinkpandán, de gondolom a Catrice állvánnyal rendelkező drogériákban is kapható. 

 

Ha a nemre több válasz érkezik, akkor bevágom a durcát! 

Na ezzel meg is volnánk. Remélem a ti tetszéseteket is elnyerte ez a 100%-ban növényi összetevőket tartalmazó kis szépség, ami büszkén viselheti a vegán termék logót. :)

 

Puszi nektek! Ma nagyon elememben voltam, nézzétek el, mert fáradt vagyok :)

Alida

Instagram: alidaritablog

Facebookon: Alidarita

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása