www.arlash.hu

AlidaRita

Karaja Makeup- Állatkísérlet mentes professzionális smink márka

2018. január 21. - AlidaRita

Sziasztok!

Elindítok egy sorozatot, amiben bemutatom a kedvenc sminktermékeimet. 

Első márka, amit hoztam nektek az a KARAJA MAKEUP. Ez egy professzionális márka, amit nem lehet mindenhol megvásárolni. Elsősorban kozmetikusok és sminkesek használják. Tőlük lehet rendelni. Vannak olyan szalonok, ahol van készleten termék és egyből lehet vásárolni. Én is egy ilyen szalonban vásároltam, Fodor Piroska balatonfüredi szalonjában. Piroska a magyarországi képviselője a Karaja Makeup-nak. Nagyon inspiráló és megtisztelő volt vele találkozni. Mielőtt szaladnátok hozzá elárulom, hogy engem is csak előzetes egyeztetés után tudott fogadni.

De jöjjön a lényeg! A színek, textúrák. :) Aki benne van a vegán/állatkísérlet mentes sminktermékek csoportomban, az már találkozhatott ezekkel a képekkel. Ott osztok meg mindent legelőször. Sőt rengeteg apró terméket, amiről nem gondolom, hogy egy teljes posztot szeretnék írni ott osztom meg. Például egy meglepően jó minőségű drogériás termék, a legújabb palettáim...stb.

Kukkantsatok be találtok még érdekes dolgokat: Alidarita vegán/crueltyfree CSOPORTOM

 

 

25443032_1904984893152707_1476337717847965258_n.jpg

Sziasztok!

Elindítok egy sorozatot, amiben bemutatom a kedvenc sminktermékeimet. 

Első márka, amit hoztam nektek az a KARAJA MAKEUP. Ez egy professzionális márka, amit nem lehet mindenhol megvásárolni. Elsősorban kozmetikusok és sminkesek használják. Tőlük lehet rendelni. Vannak olyan szalonok, ahol van készleten termék és egyből lehet vásárolni. Én is egy ilyen szalonban vásároltam, Fodor Piroska balatonfüredi szalonjában. Piroska a magyarországi képviselője a Karaja Makeup-nak. Nagyon inspiráló és megtisztelő volt vele találkozni. Mielőtt szaladnátok hozzá elárulom, hogy engem is csak előzetes egyeztetés után tudott fogadni.

De jöjjön a lényeg! A színek, textúrák. :) Aki benne van a vegán/állatkísérlet mentes sminktermékek csoportomban, az már találkozhatott ezekkel a képekkel. Ott osztok meg mindent legelőször. Sőt rengeteg apró terméket, amiről nem gondolom, hogy egy teljes posztot szeretnék írni ott osztom meg. Például egy meglepően jó minőségű drogériás termék, a legújabb palettáim...stb.

Kukkantsatok be találtok még érdekes dolgokat: Alidarita vegán/crueltyfree CSOPORTOM

25299283_1904984889819374_6808300724204103295_n.jpg

Itt az egyik Wunder box paletta, mégpedig a 02-es swatchait láthatjátok. Alul száraz ecsettel vittem fel, a felső sorban pedig vizessel. Vizesen egy kicsit krémesebb lesz és sokkal pigmentáltabb. A termék száradás után ugyanolyan, mint előtte. Erre találták ki, úgyhogy nem lehet benne kárt tenni egy kis vízzel.

24067877_374014429670557_7028808753394758762_n.jpg

Személyes kedvencem ez a pirosító. Egyszerűen gyönyörű. Valamikor csak úgy kinyitom, és nézegetem. :D

Termék leírások

Fekete szemceruza:

  • satírozható ( ha gyors vagy. Nagyon hamar szárad és nagyon tartós, de felvitel után kb fél percig nagyon krémes és satírozható. Ezért mindig úgy használjátok, hogy felviszitek az egyik szemetekre, aztán satíroztok, majd a másikon ugyanígy. )
  • tartós
  • könnyen faragható. ( Nem fog faragás közben lepattogni belőle, mivel a termék krémes a ceruza anyaga pedig..hát meg nem mondom, hogy mi de nem fa. )
  • jojoba olalajat és E vitamint tartalmaz, és nem csak nyomokban :)
  • érzékeny szeműeknek is ajánlott

Photo Finish alapozó:

  • enyhén ragyogó finish
  • tartós,
  • felvitel után oxidálódik és sötétebb lesz a színe, ezért mindképpen szakemberrel egyeztess az árnyalat kiválasztásakor. 
  • nagyon kellemes az illata. Nincs hipo szaga ( anno a MAC és az Estee Lauder alapozómnak volt olyan szaga. Ilyen erős fertőtlenítő szag. Fúj, de utáltam. Természetesen most már nem vásárolok ezekből a márkákból, mert NEM ÁLLATKÍSÉRLET MENTESEK! A Karaja viszont az, úgyhogy bátran vegyétek, vigyétek. :)

Pirosító: 

  • csillogós, szóval ehhez a pirosítóhoz nem kell sok highlighter
  • gyönyörű
  • tartós
  • brutálisan pigmentál! Úgyhogy csak óvatosan.

Wunder box paletta (02-es):

  • bársonyos, krémes textúra
  • nem porzik
  • vizesen és szárazon is használható
  • nagyon pigmentált
  • elég apró lyukakban van benne a festék, de ne zavarjon így is életed végéig kitart
  • pici, kompakt bárhova magaddal viheted ( tudom mást is magaddal vihetsz, de ez nem foglal sok helyet. Nyaralások alkalmával tökéletes lehet. 9 féle árnylatból szinte mindennap más sminket készíthetsz. )
  • hiány: nincs benne tükör

Folyékony rúzs Wunder Fix (12-es):

  • csókálló
  • nem szárítja ki az ajkakat, mert tele van ápoló olajokkal
  • könnyű felvinni az aplikátorával

Körömlakk:

  • ezt még nem próbáltam, mert ajándékba kaptam és nagyon rikító a színe így télre. Majd nyáron bedobom a Facebook csoportomba, hogy milyen. :)

 

És milyen sminkes lennék, ha nem hoznék nektek sminket a termékekkel.

Először egy visszafogott sminket készítettem el. Mint láthatjátok az alapozó nem teljesen matt. Hétköznapokon számomra nem ez a legmegfelelőbb alapozó, hiszen nekem kevert bőrtípusom van, és nagyon hamar fényesedik a homlokom. Borzalom ilyen bőrrel együtt élni, de legalább később ráncosodom, mint a száraz bőrűek. Yess. :D

Elkanyarodtam bocsánat. Szóval zsírosabb bőrűeknek hétköznapokra nem ajánlom, de fotózásokon, vagy a téli hónapokban, amikor szárazabb a bőröd... szuper. Minden apró hibát elfed, és nem csak annak köszönheti ezt a tulajdonságát, hogy nagyon jól fed, hanem a fénynek is. Az én bőröm koránt sem tökéletes, de ha ezt az alapozót használom, akkor egyszerűen ragyog a bőröm. Nagyon szeretem. Kár, hogy nem használhatom mindig. 

A sminkemhez a paletta narancsos, bronzos, fekete árnyalatát használtam, meg egy kis aranyos színt a szemöldököm alá.

karaja2.jpg

Aztán kicsit bevadultam és feldobtam a meglévő sminkemhez egy dögös vörös rúzst. Ennek a rúzsnak egy picit narancsos árnyalata van, de nekem pont ez tetszik benne. Olyan élénk piros.

karaja.jpg

Miután befontam a hajam, mert a képek láttán elborzadtam.... Megkérdeztelek benneteket, hogy melyik smink jobb? Elég kiegyensúlyozott volt a szavazás a kezdetektől a végéig, de végig a piros rúzsos smink vezetett. (24 óra alatt 1775-en láttátok az Insta Story-mat és több, mint a fele szavazott. Köszönöm szépen. :)

karaja5.jpg

Ha jól megnézitek a képeket akkor láthatjátok, hogy mennyivel teltebbnek tűnik a szám a piros rúzzsal, nemde? Pedig azt mondják, hogy a sötét színek vékonyítják az ajkakat. Amikor ezt kitalálták még nem volt matt, csókálló rúzs, amivel szuperül lehet csalni az éleknél. ( Persze ésszel. )

A sminkeket kiegészíthetitek egy gyönyörű természetes hatású műszempillával. Az AR LASH oldalamon 7 különböző stílusú pilla közül válogathattok. Ha kíváncsi vagy milyen egyszerűen felhelyezhetők ezek a pillák, akkor kattints IDE.

Puszilok mindenkit!

Alida

AR LASH webshop: www.arlash.hu

 

INSTAGRAM: alidaritanagy

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása