www.arlash.hu

AlidaRita

Fényvédő, ami nem csak a bőrünket védi

2017. július 19. - AlidaRita

Sziasztok!

 

unnamed_10_2.jpg

A csomagolása nagyon letisztult és egyszerű, mint azt már számos kézzel készített hazai terméknél megfigyeltem. Így nem kell attól tartanunk, hogy a csomagolást fizetjük meg. Adagolós feje egy kisebb diónyi  mennyiséget pumpál a tenyerünkbe.

 

img_0540.JPG

Ma teszteltem egy fényvédőt, ami amellett hogy állatkísérletektől mentes, -így nem csak a bőrünket, de az állatokat is védi-  kizárólag természetes összetevőket tartalmaz. 

Nyaralás óta most jutottam el először strandolni.Barna bőrszínem már kicsit halványabb, de még nem vagyok hófehér, mint télen. Így egy nem túl magas faktorú fényvédőt dobtam be a napszemcsi és a bikini mellé.

 

Összetevők:

Víz, Aloe vera, Szezám olaj, Kakaóvaj, Hidegen sajtolt napraforgó olaj, Körömvirág kivonat, Növényi glicerin, Titándioxid (nem nano), Lecitin, Növényi emulgeálók (többféle), Cetil alkohol, Pantenol, Xantán, Jojoba olaj, Korund, Növényi szkvalán, E vitamin, bio terápiás minőségű illóolaj kompozíció

img_0541.JPG

Ami engem azon kívül, hogy kizárólag természetes összetevőket tartalmaz, ez a 3 kis jelzés ösztönzött a vásárlásra. VEGAN. CRUELTY FREE. HAND MADE.

img_0545.JPG

A termék maga elég sűrű és száraz bőrön nehéz eloszlatni. Nekem most száraz a bőröm a sok napozástól így a fényvédő felvitele előtt bekentem magam kókuszolajjal. Persze erre a célra bármilyen olaj megfelel. A lényeg, hogy hidratált legyen a bőrünk. Így könnyű lesz egyenletes szétkenni a terméket. Nem színezi fehérre a bőrünk, bár én szeretem ezeket a fehér krémeket szép vékony rétegbe felvinni és ha szükségét érzem, újra kenem. Az illata nagyon kellemes. A frissítő menta illóolajoknak köszönhetően egyáltalán nem az a tipikus napozókrém illatú. 

A terméket a Greener Cosmetics oldaláról rendeltem. A kiszerelése 50 ml és 2800 Forint.

Jó érzéssel tölt el, hogy ezzel a vásárlással nem csak egy napozó krémet vettem, de megmenthettem pár 4 lábú barátomat és támogathattam egy hazai kisvállalkozót.

Számomra ez egy igazi win- win szituáció. :)

Remélem tetszett ez a kis összefoglaló és a következő vásárlásnál ti is megválasztjátok, hogy mit és kit támogattok a vásárlásaitokkal.

Puszilok mindnekit,

Alida

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása