www.arlash.hu

AlidaRita

Aliexpress rendelések. 1. Rèsz: fürdőruhák

Amikben kellemesen csalódtam

2017. május 03. - AlidaRita

img_0072.JPG

Nekem ez a kedvencem fürdőruhám!

Nagyon jó anyagból van és nincs az alsó részében varrás a széleken, így nem vág bele a popsinkba. A kép tökéletesen visszaadja a színét. S-es méretet rendeltem és teljsen passzol az én xs-es méretemre. Szóval rendelésnél érdemes eggyel nagyobbat a kosárba rakni.

 img_0070.JPG

Ez a türkiz szín valami eszméletlenül jól fog kinézni a napbarnított bőrömön. Már alig várom, hogy felvehessem. Az alsó része szintén varrásmentes, amit én nagyon szeretek. Nem igazán kedvelem azokat a "teli" bikini alsókat. Azt szeretem, ha olyan szépen takar is meg nem is. Brazil tangásnak szokták hívni ezeket.

A felső részét kicsit át kellett alakítanom, mert nagy volt a pántja. Elvágtam és megcsináltam nyakba kötősre. Szintén S-es méret.

 img_0069.JPG

Megmondom őszintén, hogy ettől a fürdőruhától elsőre kicsit megijedtem. Képen is ilyen volt, de nem gondoltam volna, hogy ennyire rikító színe lesz. A kialakítása nagyon tetszik. Elöl dupla pántos, majd az egyik pánt a háton keresztben fut végig. Az alsó részével is teljes mértékben meg vagyok elégedve. Xs-es méretet rendeltem és szuper lett.

 

img_0071.JPG

Hát igen. Ez az bugyi valami hatalmasS-es méretű, de szerintem az alsó része bőven elmegy M-esnek. Sajnos így én csak a felső részét tudom hordani, de majd összekombinálom más egyszínű alsókkal :) A felső részben itt is történt egy pici változás. Kiszedtem a szivacsot és egy sokkal vékonyabbat tettem be. Szivacs nélkül kicsit átüt a bimbi, úgyhogy kell az a szivacs :D A színét nem tükrözi a kép. 

 2.jpg

 

Ez a bikini tetszik is meg nem is. Vannak részek, amikért odáig vagyok, és van ami abszolút nem jön be rajta. Tetszik, a felső részben, hogy elöl kell megkötni, a gerincemnél pedig ott van az a szép fonott rész. Az alsó részével viszont nem vagyok megelégedve, mert van benne varrás és így belevág a husimba. A felső tetszik, de sajnos kicsit nagy. Lehet elviszem varrónőhöz, de ahogy magamat ismerem ez sosem fog bekövetkezni, úgyhogy nem is teszek inkább elhamarkodott kijelentéseket :D 

S-es méretet rendeltem.

 

Ezek után a szépségek után jöjjenek a csalódások.

img_0073.PNG

A következő bikini képről nagyon tetszett! Néztem sok visszajelzést és szinte majdnem mindenkinek jól állt. Aztán jó sok idő elteltével hozzám is megérkezett a postás. Már kicsomagolásnál láttam, hogy igen ez az alsó szép meg minden, de nagyon nagy. Körülbelül a hátam közepéig felért. Gyönyörű látvány voltam benne. Arról nem is beszélve, hogy teljesen amorf formája lesz a hátsómnak tőle. :D

Azóta azt sem tudom, hogy merre van, mivel költöztünk és nem fordítottam túl nagy gondot csomagolásnál arra, hogy csak ez a bikinim meglegyen! Így nyoma veszett.

img_0074.PNG

A következő egyrészes fürdőruhát fogalmam sincs, hogy mért vettem meg. Ennyire nem vagyok merész és mellesleg sem vagyok úgy ellátva, hogy jól álljon. Talán bodynak használható nyaraláson. Vagy nem tudom. Ha valaki azt akarja, hogy mindenki őt nézze akkor ajánlom, amúgy nem érdemes megrendelni. Szép a képeken meg nagyon vagány... de valljuk be, kevesen járnunk olyan helyre, ahol ez vállalható lenne . A hátsó részére már ki sem térek. Egy kicsit sem hasonlít a képen látottakra.

 A fürdőruhákat az Aliexpress.com oldalról rendeltem.

Amennyiben ti is találtatok olyat, ami tetszett és hasznosnak találtátok ezt a kis összefoglalót, osszátok meg, hogy másoknak is segítsen.

Ti rendeltetek már Aliról olyan fürdőruhákat, ami nagyon tetszett? Osszátok meg velem a ti tapasztalataitokat! :)

Üdv,

 

 

Alida

Kövessétek az oldalaim, mert ott több képet is felteszek a bikinikről :))

Instagram: alidaritablog

Facebook: Alidarita

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása