www.arlash.hu

AlidaRita

Galléros póló újragondolva- Outfit post + Smink Solone palettával

2017. május 20. - AlidaRita

 

 

Sziasztok!

Végre itt a jó idő! Ilyenkor előkerülnek a világosabb színek a szekrényemből. Ma egy nem hétköznapi, de annál egyszerűbb outfitet hoztam nektek. Fogtam a kényelmes galléros pólóm és egy csajos csipkés szoknyával kombináltam. Szerintem szuperül kiegyensúlyozzák egymást. :)


vlcsnap-error482.png

vlcsnap-error853.png
vlcsnap-error077.png

 

Póló: Ralf Lauren

Szoknya: Stradivarius

Cipö: Converse

Óra: Michael Kors

Táska: Sajnos erről nem tudok nyilatkozni. Ajándékba kaptam és nincs rajta márka jelzés. De nagyon tetszik a színe, úgyhogy szívesen hordom. :)

img_0252.JPG

 

Csináltam egy közelebbi képet a sminkemről, mert végre volt időm kipróbálni a Solone sminkpalettáját. A lilás árnyalatot vittem fel a mozgó szemhéjamra, majd a bronzos árnyalattal elsatíroztam. Így egy tavasziasz füstös sminket kaptam. 

Maga a paletta nagyon pingmentált. Mindengyik árnyalat csillogós, de nem csillámporos, így nem hullik mindenfele. Nagyon jó minőségű, könnyű eldolgozni. Egyszerűen imádom. A doboza kicsit egyszerű. Sima fémdoboz, amiből személy szerint hiányolom a tükröt, de ez az egyetlen dolog amibe bele tudok kötni. Amúgy nagyon szuper kis paletta. 

A Szépségcenter oldaláról megrendeltem. Ára: 3.390,-

img_0131.JPG

 

Kipróbáltam milyen szilikonos sminkszivaccsal sminkelni. Hát így elsőre furcsa volt, de erről majd később egy külön posztban mesélek.

A másik nagyon kellemes csalódás az az Essence szájkontúr ceruza. Nagyon tartós. Egy étkezést simán kibír és pár száz Forintos termék, úgyhogy meleg szívvel tudom mindenkinek ajánlani. Amit én használtam az a 15 Honey Berry árnyalat, lilás- bogyós.

 

Puszi nektek!

Alida

Instagram: alidaritablog

Facebook: Alidarita

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása