www.arlash.hu

AlidaRita

Mallorca- Sol Mirador de Calas 4* Hotel vélemény

2017. július 12. - AlidaRita

 Sziasztok!

Szeretném veletek megosztani a Calas de Mallorca városában található Sol Mirador de Calas 4* Hotelről alkotott véleményem. 

Lehet, hogy ez a poszt nem fog olyan sok embert érdekelni, maximum azt, aki Mallorcára készül és hotel keresőben van. Azért írok arről a hotelről, mert amikor én foglaltam az utazást szinte sehol sem találtam értékeléseket, képeket. Csak a hotel oldalán publikáltakat. Furcsa volt, de mivel nagyon tetszett a hotel és a többi 4*-os hotelekhez képest jó árban volt, lefoglaltam. Később kiderült, hogy név váltáson esett át és teljesen felújították a szállodát, ezért nem találtam semmit róla. Kicsit paráztam is emiatt, hogy majd betesznek minket egy kis lyukba. Szerencsére nem így lett és felejthetetlen 9 napot töltöttünk el itt.

Hoztam pár képet, ami a szálloda oldalán van de tökéletesen tükrözi a valóságot és pár sajátot is.

57294177.jpg

A különálló épület volt a mienk. Sol Mirador de Calas 4*. Mellette Sol Calas 3* és Sol Antena 3*.

Hasonló képeket találtok a 3*-os hotelek oldalán, mint a Sol Miradornál. Na pont ezért voltam beparázva. Ha foglaltok mindenképpen tisztázzátok le, hogy melyik hotel a tiétek.

unnamed_15.jpg

Ilyen csini táblára van felírva mindhárom szálloda neve. 

crop.jpg

Kilátás a medencére és a tengerre néző szobákból.

101041267.jpg

Itt minden este fél 10-kor elő müsor volt. Egész jó hangú énekesekkel. :)

101041169.jpg

Recepció. Sajnos csak ketten beszéltek németül, úgyhogy elő kellett vennem a nem túl erős angolom, de végül mindent el tudtam intézni. 

6.jpg

Étterem. A kilátás szép, a választék bőséges bár a fiúk hiányolták a rántott húst. Egész héten ezt hallgattam, hogy a spanyolok nem tudnak egy jó rántott húst vagy pörköltet csinálni. Vegánként én csak zöldséget, gyümölcsöt, meg köretet ettem. Nem túl vegán barát. Reggelihez kaptam szoja tejet, de ebben ki is merült a veganizáció. :D Pedig szóltam az utazási irodában és a helyszínen is. Mindenhol azt a választ kaptam, hogy ez nem gond megoldják... Hát annyira nem sikerült. Az bárban egyik délután szerettem volna egy Latte-t inni szója tejből, mire "kedvesen" közölte velem a pincér, hogy az nincs benne az All inclusive ellátásban... Ez volt szerencsére az egyetlen negatív tapasztalatom a hotelben.

pool_1.jpg

A medence szép tiszta és külön tetszett, hogy nem csempézve van körülötte, mint az uszodákban. 

pool.jpg 

pool-area.jpg

Ezek sajnos műanyag napozóágyak. Képről azt gondoltam, hogy bőr vagy vászon.

unnamed_3.jpg

unnamed_4_1.jpg

A medencében a legjobb napozni. 
unnamed_6.jpg

Kétféle napágy volt. A barnák teljesen újak, de voltak kékek, amik annyira nem tetszettek. Látszott, hogy már jó pár szezont lehúztak.

unnamed_10.jpg

Hát igen... néha az is szép tud lenni, ha nyaraláson rossz idő van. 
unnamed_7.jpg

A kép az étteremből készült és a Snack Bar illetve Bar melletti kiülő. Kicsit beljebb vannak azok a kék fotelek, amik az előző képeken voltak.

sol-mirador-de-calas.jpg

A mi szobánk pontosan így nézett ki. A tesómék picivel nagyobbak kaptak pedig mindkettő Standard tengerre néző szobafoglalás volt.

 

unnamed_12.jpg

A szoba ezen része nem látszik a szobákról készült fotókon, úgyhogy gondoltam ezt is megmutatom. Bal oldalt nyitott akasztós rész, plusz fiókok. Jobb oldalt a fürdő.

 

unnamed_14.jpg

A fürdő. Teljesen rendben volt, csak tusolás közben folyton kifolyt a víz ha nem vigyáztál. WC az ajtó mögött.

unnamed_16.jpg

Kilátás az erkélyről a tengerre. Bal oldalt közvetlenül ott volt a legközelebbi strand Cala Antena. Viszont nem olyan szép és elég pici. Mivel volt kocsink mi a Cala Domingora mentünk inkább. Voltunk gyalog is, úgy kb 10 perc volt.

unnamed_9.jpg

Egyik nap felkeltem időben, hogy megörökíthessem a napfelkeltét szintén az erkélyünkről.

 

A következő 3 kép a 2. legközelebbi strandról. Cala Domingo gyönyörű. :)

europemediterraneanspaincon_espmajorcacaladomingo.jpg

mdm-00-2016-calesdemallorca-caladomingos-dsc-3521b.jpg

Itt egyik nap akkora hullámok voltak, hogy egész délután matracokon szörföztük. :D


unnamed_1.jpg

 

 

Remélem hasznos volt annak, aki Mallorcára készül. :) Ha bármilyen kérdésetek van a hotelről vagy az utazással kapcsolatban, nyugodtan írjatok nekem Facebookon vagy az alidaslifestyle@gmail.com email címre. Mindekinek szívesen válaszolok.

Puszi mindenkinek!

Alida

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása