www.arlash.hu

AlidaRita

Csodaszer zsíros arcbőrre

Elf Oil Free Állatkísérlet mentes & Vegán alapozó

2017. augusztus 13. - AlidaRita

unnamed_25.jpg

Sziasztok!

Sokan szenvedünk kombinált és zsíros bőrrel, ami megnehezíti az alapozó választást. Fontos, hogy kellőképpen mattítsa az egyes részeket, de mindemellett legyen egy természetes fénye. Nem könnyű feladat lássuk be. 

A mai teszt főszereplője az Elf Cosmetics Oil Free 15 SPF alapozója. Már régóta szemeztem vele hiszen a kedvező ára miatt egy próbát mindenképpen megér. Főleg mivel ez az alapozó állatkísérlet mentes és vegán.

 

unnamed_3_2.jpg

Nagyon tetszik a matt üvege, mert olyan minőségi érzetet ad és praktikus pumpás adagoló fej van hozzá.

Bevallom őszintén az első használatkor kicsit megijedtem az állagától, mert elég sűrű.

unnamed_1_3.jpg

Láthatjátok, hogy a kezemen sem volt egyszerű eldolgozni. Mondjuk ez a mennyiség rovására is írható.

unnamed_2_3.jpg

Viszont megéri a fáradozást, mert nagyon természetes a finishe. Azért esett erre az alapozóra a választásom, mert T-vonalban elég hamar zsírosodik az arcom, de nem szerettem volna teljesen matt alapozót, mert attól olyan hulla feje van az embernek.

A következő két képen nincs rajtam alapozó. Látszik, hogy a szemem környékén és az orromnál eléggé csillog a bőröm és kisebb bőr hibáim is vannak. 

p1020866.JPG

p1020874.JPG

A következő két képen felvittem egy vékony réteget az alapozóból. Mivel ezt az alapozót még a nyár elején vettem így most egy kicsivel világosabb a kelleténél. Az viszont látszik, hogy az első képen látható piros pöttyök már halványodtak és a csillogás is mérséklődött.

 

p1020889.JPG

p1020893.JPG

Majd a következő lépésben újabb réteget vittem fel. Kíváncsi voltam, hogy mennyire építhető az alapozó. Nem szeretem azt a látványt amikor "megül "az alapozó a bőrömön. Kellemes meglepetés ért, hiszen a második réteg is szinte eggyé vált a bőrömmel. Egy nagyon kicsi csillogást hagyva a bőrnek ad természetes hatást. Ahhoz képest, hogy két réteg alapozó van az arcomon, olyan mintha csak egy BB krémet kentem volna fel.

 p1020908.JPG

Itt már teljesen eltűntek az apró piros pöttyök az arcomról.

p1020909.JPG

Ha ezt az utolsó képet kinagyítjátok láthatjátok, hogy mennyire természetes hatása van az alapozónak. A mitesszereket nem tünteti el sajnos olyan alapozót még nem találtak fel. 

p10209141.jpg

Belátom a képek nem túl előnyösek, de most nem is az volt a cél, hogy csak úgy fordítsam a fejem, hogy a legszebb profilomat mutassam. 

Összesítés:

-közepes fedés

-természetes hatás

-sűrű textúra

-építhető

-tartós

 -olcsó

Az IHerb német oldaláról rendeltem 5.14 Euróért. ( ~1.600,-)

Ha tetszett a bejegyzést, akkor nyomj egy like-ot. :)

Puszilok mindenkit,

Alida

Kövessetek Facebookon és Instagramon is, hogy ne maradjatok le a legújabb tesztekről. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása