www.arlash.hu

AlidaRita

Alfaparf lisse desing keratin therapy

2017. április 24. - AlidaRita
  • d1e0f26e-e458-4204-b9f5-1cebe79513e4.JPG

Még november rendeltem ezt a kis csomagot fodraszkellek.hu oldaláról, mivel szerettem volna a száraz hullámos hajamba egy kis életet lehelni. Csodákat nem lehet várni tőle, de én elégedett vagyok. Kevésbé szállt, puha és könnyen fésülhető lett a hajam. A sampon illata kellemes, nem túl erős. Nagyon jól habzik és könnyű kiöblíteni.

A balzsamból mindig többet kellett használnom, mint más termékeköl és az állaga is kicsit fura. A többi terméket viszont bátran merem ajánlani.

Föleg az olajat. Annak nagyon kellemes illata van, nem túl olajos így nem nehezíti el a hajat. Mostanában fog elfogyni és biztos, hogy újra fogom rendelni.

Ezen kívül rendeltem még egy regeneráló hajpakolást, illetve egy hővédőt. Mindkettőt nagyon szeretem.

Üdv, 

 

 

Alida

kövessétek az oldalaim :)

Intagram: alidaritablog

Facebook: Alidarita

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása