www.arlash.hu

AlidaRita

Az Isten óvjon titeket ettől a hajmaszktól!

Douglas Naturals Hair mask- Állatkísérlet mentes & vegán

2017. szeptember 18. - AlidaRita

unnamed_1_7.jpg

 

Sziasztok!

Ma a Douglas Naturals hajmaszkjáról lesz szó, amit nem olyan régen vásároltam, de a véleményem már kialakult róla, így most megosztom veletek.

Remélem azt mindenki tudja, hogy a Douglas állatkísérlet mentes márka, és azon belül van a Naturals család, amelyek vegán termékek. Úgyhogy boldogan vettem meg ezt a hajmaszkot 16,99 Euróért, és reménykedtem, hogy beváltja a hozzá fűzött reményeimet. 

SAJNOS NEM TETTE.

Azt gondoltam, hogy puhává, könnyen fésülhetővé és fényessé varázsolja majd a hajam. Úgy ahogy a nála sokkal kedvezőbb áru BE GOOD termékek. Erről már készült egy poszt, amit ITT olvashatsz el.

Nem is tudom hol kezdjem?! Kezdem azzal ami tetszett benne. 

Az illata nagyon megfogott. Igazából ez volt az oka annak, hogy megvettem. Nagyon kellemes illata van, nem az a tipikus "növény illat", mint a hasonló bio, vegán, natúr termékeknek. Plusz megfogott az a rengeteg jó dolog, ami a leírásban szerepel, mint például:

- parabén mentes, parfüm mentes, szintetikus színező anyagoktól mentes, 

- E- vitamint tartalmaz

- bio- argán olajat tartalmaz

- vegán

 

Amit ígér:

- regenerálja a hajat

- puhává és fényessé teszi 

 

Amit tapasztaltam:

- Nem elég sűrű az állaga, így nagyon sok kell belőle. Eddig háromszor használtam, és még 1 mosásra elegendő maradt benne úgy, hogy csak vállig érő hajam van. Szóval 4 alkalomra elég. Tényleg rengeteget kellett tennem a hajamra belőle. Kiszerelése: 150 ml.

- Annak ellenére, hogy volt, amikor kétszer is balzsamoztam nagyon száraz maradt a hajam, és nehezen lehetett tökéletesen kiöblíteni a hajamból, mert egyszerűen összeragadt, és ez a ragadós érzés később sem múlt el.

- Alig tudtam kifésülni a hajam, mert olyan volt mintha most szívták volna le szőkítő porral...

 

Megmondom őszintén, hogy kicsit sem bánom, hogy el fog fogyni csak azt, hogy majdnem 17 Eurót ( több mint 5 ezer Forintot ) kidobtam az ablakon. 

unnamed_28.jpg

 Még arra sem volt ideje, hogy lekopjon az árcédula, pedig a kád szélén van a helye, ahol elég sok víz éri. :D

 

Felhívnám mindenkinek a figyelmét arra, hogy attól, hogy nekem ez a termék nem vált be másnak még jó lehet, és lehet, hogy a többi terméke nem ilyen szar, már bocsánat a kifejezésért, de ez az...

Ha valakinek tele a zsebe, az kísérletezgethet, akinek nincs kidobni való pénze az inkább válasszon egy kevésbé rizikós terméket.

Találtok hajápolós cikket a blogon bőven:

http://alidarita.blog.hu/2017/07/27/atallas_termeszetes_samponra

http://alidarita.blog.hu/2017/08/28/igy_lesz_gyonyoru_fenyes_hajkoronad

http://alidarita.blog.hu/2017/08/07/vissza_a_termeszetbe_779

http://alidarita.blog.hu/2017/04/24/alfaparf_lisse_desing_keratin_therapy

Köszönöm szépen, hogy ma is rám szántál egy kevéske időt és elolvastad a bejegyzésem. Remélem hasznosnak találtad.

Puszilok mindenkit!

Alida

YOUTUBE: Alidarita- legfrissebb videó

FACBOOK: Alidarita

FACEBOOK CSOPROTOM: Állatkísérlet mentes smink termékek és kozmetikumok 

INSTAGRAM: alidaritablog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása