www.arlash.hu

AlidaRita

Így lesz gyönyörű fényes hajkoronád!

Be good kozmetikumok- Álllatkísérlet mentes & Vegán

2017. augusztus 28. - AlidaRita

 

fenyes_haj.jpg

fenyes_haj_2.jpg

Legutóbb amikor feltettem ezeket a képeket Instagramra és Facebookra sokan írtatok nekem, hogy mitől ilyen fényes a hajam. Nincs festve, se színezve. Persze az is segít, hogy ki van vasalva, de régen messze nem volt ilyen fényes még a kivasalt hajam se. Most megmutatom nektek azokat a termékeket, amiket most használok. :)
p1030092.JPG

Nemrég felfedeztem egy szuper márkát a Bipa-ban. Tudom, hogy Magyarországon még nincs Bipa, de ki tudja lehet egyszer nálunk is eljön az ideje. Szeretném ha addigra felkészültek lennétek a választékkal. Vagy ha esetleg átruccantok Ausztriába, akkor tudjátok, hogy mik azok a termékek, amiken nem végeznek állatkísérleteket.

Az első márka amit ma szeretnék egy kicsit kivesézni, az a Bipa saját márkás terméke a BE GOOD. Ami teljesen állatkísérlet mentes és minden termékük vegán, szóval nem tartalmaznak állati összetevőket. Aranyos a hozzá tartozó szlogen is: "Mach die Welt mit BIPA besser."- én ezt úgy fordítanám, hogy: "Bipával tedd jobbá a világot!" vagy "Tedd jobbá Bipával a világot!" 

Be Good márkáról:

  • a termékeket Ausztriában gyártják
  • állatbarát és vegán
  • tisztán növényi összetevőket tartalmaznak 
  • csomagolás újrahasznosított anyagból ( 60%-ban újrahasznosítható)
  • hormonálisan aktív adalékoktól mentes

 

5 terméket próbáltam ki:

  • Glanz sampon- a természetes fényért
  • Glanz balzsam- szintén
  • Aufbau hajápoló kúra
  • Roter Klee Arclemosó gél ( későbbi posztban részletes leírás)
  • Bőrradír lábra ( későbbi posztban részletes leírás)

 

Sampon:

Az állaga elég furcsa, sűrű és a színe is kicsit eltér az általam megszokottól. Csúnya ezt így leírni, de olyan mint a takony. :D Nem habzik nagyon, úgyhogy kicsivel többet használok belőle mint szoktam. A tisztító hatásával viszont meg vagyok elégedve! Érezhetően munkálkodik valami a fejünkön, de ezt lehet a frissítő citromos illata miatt érzem. Kiszerelés: 200 ml. Ára: 2,95 Euró ~900 Forint

p1030093.JPG

Balzsam:

Szintén a Glanz, vagyis a haj ragyogásáért felelős balzsamot választottam. Elvileg az illata ennek is citromos, de ennek kicsit más az illata, mint a samponnak. Nekem olyan mező illata van. Az állaga nagyon sűrű, de könnyű kiöblíteni! 

Kiszerelés: 200 ml. Ára: 2,95 Euró ~ 900 Forint

p1030095.JPG

Hajápoló kúra:

Igazából ez is balzsam, csak intenzívebben táplál. Mindig hajmosás előtt használom száraz hajra. Körülbelül 10-20 percet hagyom a hajamon, hogy jól beszívódjon. Kellemes illata van. A tubusra az van írva, hogy pitypang. Megmondom őszintén, hogy olyan régen nem éreztem már a pitypang illatát, hogy el is felejtettem, hogy milyen, így elhiszem nekik. :) 

Hajmosás után mindig megszárítom a hajtöveket langyos levegővel, mert különben hamar bezsírosodik. Ha neked is könnyen zsírosodó hajad van, akkor tudok adni pár tippet, amivel enyhíthetsz ezen a problémádon. :)

KATT IDE: Megoldás zsíros hajra 5 lépésben.

Kiszerelés: 75 ml. Ára: 1,95 Euró ~ 600 Forint

p1030097.JPG

Puszilok mindenkit,

Alida

 

Ha tetszett a bejegyzés, akkor oszd meg kérlek, hogy máshoz is eljusson :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása