www.arlash.hu

AlidaRita

Mi a különbség a hagyományos és az ásványi sminkek között?

Maradj közel a természethez!

2017. szeptember 30. - AlidaRita

stockfresh_451739_beauty-portrait_sizes_1.jpg

Sziasztok!

Pár hete feltettem egy videót, amiben végig panaszkodtam a bőröm állapota miatt. Kénytelen voltam szünetet tartani a fogamzásgátlóval, aminek a hatására több kisebb pattanás és kiütés jött ki az arcomon. Szinte minden irritálta és a tapintása is kissé érdessé vált az irritációtól. Gyorsan kezelésbe vettem különböző arctisztító termékekkel, amit egy későbbi posztban el tudtok olvasni.

De az arctisztításon kívül a sminkelésben is olyan alternatívát kerestem, ami nem irritálja a bőröm, és nem okoz újabb pattanásokat. Ekkor fedeztem fel az ásványi sminkeket. Bevallom előtte nem nagyon figyeltem ezeket a termékeket, pedig csak jókat lehet róluk olvasni.

Nem véletlenül. Hiszen nem tartalmaznak semmilyen tartósítószert, vagy más irritációt okozó anyagot. Emellett nem tartalmaznak semmilyen állati eredetű anyagot, aminek én külön örültem.

A legtöbb termék ezekből az összetevőkből állnak:

- Vas oxidok: Igazodnak a bőr színéhez így természetes hatást, fedést biztosít és a smink még izzadás vagy magas páratartalom mellett is tart. 

- Cink- oxid: Természetes fényvédő, mely antioxidáns, gyulladáscsökkentő, fertőtlenítő, nedvességmegkötő, sebgyógyító hatással bír. Így nyugodtan használható érzékeny, pattanásos, vagy aknés-gyulladásos bőrre is

- Csillámpala porok: Természetes ragyogást ad a termékeknek. Nem okoz bőrirritációt, vagy gyulladást.

- Titán- oxid: Természetes fényvédő, gyulladásgátló, ragyogást kölcsönöz a bőrnek és elfedi a bőr egyenetlenségeit.

- Szerves olajok

Engem akkor győztek meg az ásványi sminkek, amikor a gyulladt szétnyomkodott ( tudom nem szabad! ) bőrömre ásványi alapozót, bronzert és pirosítót vittem fel, majd pár óra múlva amikor lemostam teljesen ledöbbentem. Már sajnálom, hogy akkor nem csináltam előtte- utána fotót, de nem gondoltam, hogy ilyen hatása lesz. Már annak is örültem volna, ha nem tesz több kárt.

Általában ha pattanásos bőrre alapozót teszek, akkor még rosszabb lesz utána a bőröm, de sajnos van olyan, hogy muszáj. 

Most is egy ilyen alkalom volt. Szóval amikor lemostam a sminkem teljesen le voltak száradva a pattanásaim, és csökkent a bőr irritációm. Hihetetlen volt számomra is, hogy ez tényleg segít. Tudjátok, hogy nem mondanék olyat, amit magam nem tapasztaltam.

Azóta a hétköznapokon csak ilyen termékeket használok. Ha kicsit erősebb fedés, vagy tartósabb sminkre vágyom, akkor maradok a hagyományos alapozónál, de hétköznapokra tökéletes. A por állaga miatt csökkentik a bőr zsíros fénylését, és helyette egy természetes ragyogást adnak.  A pigmentáltságukkal is tökéletesen meg vagyok elégedve, főleg a szemhéj porokkal illetve a pirosítókkal, mert azok döbbenetesen pigmentáltak. Amit még fontosnak tartok kiemelni az az, hogy nagyon természetes hatásuk van! Nem látszik szinte semmi az arcomon. Nem ül meg a rácokban, vagy a pihéken, nem emeli ki a puklikat és nem ordít az arcodról már az ajtóban, hogy ki vagy mázolva. :D

Eddig két márkától próbáltam ki termékeket, és  csúcs szuperek. Vagyis az egyiknél volt 2 termék, ami annyira nem jött be, de azok nem por állagú termékek voltak. Az ásványi termékekkel attól a márkától is 100 %-an meg voltam elégedve. 

Egyik délelőtt már be is mutattam az egyik márkát, amikor Instagramon élőben sminkeltem. Azért nem írok márkákat, mert mind a kettőről szeretnék egy részletes összefoglalót írni, és minden termékről leírni a véleményem, tapasztalataim, illetve azt, hogy hogyan kell az egyes termékeket használni. 

Ha kész vagyok a két poszttal akkor be fogom őket ide linkelni.

Puszilok mindenkit! Vigyázzatok a bőrötökre! :)

Alida

YOUTUBE: Alidarita

FACEBOOK: Alidarita

FACEBOOK CSOPORT: Alidarita állatkísérlet mentes és vegán smink termékek és kozmetikumok

INSTAGRAM: alidaritablog

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása