www.arlash.hu

AlidaRita

Vissza a természetbe!

Kedvencek és csalódások- Greener Cosmetics rendelés

2017. augusztus 07. - AlidaRita

greenercosmetics2.jpg

Sziasztok!

Több hetes tesztelés után végre elhoztam nektek a tapasztalataimat a Greener Cosmetics rendelésemmel kapcsolatban. 

4 terméket rendeltem az oldalukról és nagyon segítőkészek voltak, mivel csak osztrák kártyáról tudtam utalni, de mindent megoldottunk és bármilyen kérdéssel fordultam hozzájuk perceken belül válaszoltak. Tényleg le a kalappal.

A termékek:

- Illatmentes dezodor 1.990,-  (Eszterkrém)

Megmondom ez az a termék amivel sajnos nem voltam megelégedve. Számomra kellemetlen az illata, pedig elvileg illatmentes. A leírásban az szerepel, hogy férfiaknak ajánlják, ezért úgy voltam vele, mivel a férfiak jobban izzadnak biztos erősebb izzadásgátló hatású. Viszont nem tapasztaltam, hogy erősebb lenne sőt. A felvétele is nehézkes. Elég száraz így nehezen kenhető, ha erősebben rányomod akkor pedig darabos lesz. Úgyhogy nagy csalódás volt, pedig azt olvastam, hogy az Eszterkrém márkának nagyon jó minőségű termékei vannak. Kicsit bosszantó, hogy 2000 Forintot kiadtam egy dezodorra, amit nem tudok használni, de legalább titeket megkíméllek ettől a csalódástól. :)

- Fényvédő krém  50 ml  20 SPF 2.800,- (Eszterkrém)

A következő termék szintén az Eszterkrémtől van. Nagyot mentett a szememben, hiszen a dezodor után már majdnem elkönyveltem a "nem kedvelem" kategóriába ezt a márkát. Viszont ebben a termékben kellemesen csalódtam. Külön posztot is írtam az első használata után, amit ITT találtok.

- Tiaré hajvég és krörömáploló 30 ml 3.290,- (Cocoon)

Ez a termék szintén beváltotta a hozzá fűzött reményeimet. Hajmosás után használom törölköző száraz hajra, hajbalzsam helyett. Az illata ennek a terméknek sem a legjobb, de nem kellemetlen. Szuper kis pipettás adagolójával nem szalad meg az olaj és így elkerülhetjük a túl sok olaj felvitelét. Mióta ezt használom nagyon puha és kevésbe szálkás a hajam.

A termékben található olajak:

"Könnyen beszívódó, hidratáló és szerkezetjavító bio szezámolajat kevertük
Nyers avokádóolajjal, mely regeneráló hatású, erősíti a száraz, töredezett hajat.
Ehhez az alaphoz hozzáteszünk bársonyosító bio babassu olajat, köröm- és hajerősítő bio argán olajat."- Forrás

Sampon zsíros hajra citromfűvel és csalánnal 250 ml 2.590,- (Greener Cosmetics saját márkás termék)

A kedvencemet hagytam a végére. A kezdet nem volt egyszerű, hiszen előtte csak állatkísérlet mentes, de nem 100%-ban természetes összetevőket tartalmazó sampont használtam. Így 2-3 hétre szüksége volt a hajamnak az átállásra. Ha még nem olvastad az "Átállás természetes samponra" bejegyzést, akkor  címre kattintva megteheted. Rengeteg hasznos információt osztottam meg veletek arról a nehéz időszakról, míg megtisztult a hajam a rárakodott anyagoktól.

Most viszont már nem váltanék másra. Nagyon jó barátok lettünk. Szeretem a frissítő illatát, amit a citromfűnek köszönhet. Szeretem, hogy annak ellenére, hogy egy természetes sampon elég jól habzik és szeretem, hogy a hajam újjászületett mióta használom.

Annyira meg voltam elégedve ezzel a termékkel, hogy felkerestem a cég képviselőjét és megkérdeztem, hogy az olvasóim számára tud-e esetleg egy kis kedvezményt biztosítani. Szerencsére nem volt semmi jó elrontója és rábólintott. Így az alidarita kupon kóddal 20 % kedvezményre vagytok jogosultak Greener Cosmetics sampon vásárlása esetén. A kupon visszavonásig érvényes. Bevallom őszintén, hogy felhasználom én is, ha már van egy ilyen lehetőség akkor bespájzolok. 

Természetesen az itt felsorolt termék mindegyike állatkísérlet mentes és vegán.

Remélem tetszett a bejegyzés és ti is egyre nyitottabbak vagytok a természetes termékek iránt. Hiszen a természet részei vagyunk mi magunk is. :)

Puszilok mindenkit,

Alida

Megtaláltok Facebookon és Instagramon is!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása