www.arlash.hu

AlidaRita

Tartozom egy vallomással- Személyes poszt

2017. május 29. - AlidaRita

Sziasztok!

Bár még elég friss a dolog, de az elhatározás már megszületett bennem. Hirtelen jött, mint derült égből a villámcsapás, de úgy érzem jól döntöttem.

Ki szereti az állatokat?

Erre a kérdésre, szinte mindenki azonnal rávágja, hogy én. Ezzel én is így vagyok. Kiskorom óta nagyon szeretem az állatokat.

img_0886.JPG

Félix, a legjobb barátom

Pontosan meg tudom mondani a dátumot, amikor megváltozott az életem azért, mert szeretem az állatokat. Tudom, hogy érzéseik, gondolataik és önálló akaratuk van. 

Május 22. Hétfő. Egy átlagos hétfőnek indult. Reggelire rántottát ettem és meg is jegyeztem a barátomnak, hogy a tojás nem túl egészséges, mert a sárgájában rengeteg koleszterin van. Majd délután volt időm Youtube videókat nézni. Általában sminkes videókat nézek, mert sokat lehet belőlük tanulni. Random kidobott nekem egy videót, "miért nem eszünk tojást" címmel. Megnyitottam, mert azt hittem, hogy elmondják, hogy ezért vagy azért nem egészséges. De nem erről szólt a videó. Szörnyű volt végignézni. Arról szólt, hogy a napos csibéknek mi lesz a sorsa és hogy élnek egy átlagos üzemben a szárnyasok.

Aki akarja ITT megnézheti.

Akkor valami megváltozott bennem egy pillanat alatt. Egy álomvilágban éltem és soha nem érdekelt, hogy honnan és hogyan jut el a tányéromig az étel. Így nem is gondoltam bele, hogy az egy élő, lélegző, gondolkodó kis lény, aki azért halt meg, mert én így döntöttem. Aki ismer, az tudja, hogy nagyon húsos voltam. Soha semmilyen diétát nem tartottam, mert egy gyenge szar vagyok és ha ott volt előttem, akkor igenis beleettem, nem bírtam ellenállni. Pedig a tejterméket már rég el kellett volna hagynom, mert nem igazán tolerálja a szervezetem. De megoldottam azzal, hogy napi egy tejeskávénál nem ittam többet és akkor nem volt bajom.

Ezen változtattam. Nehezen fogja elfogadni a környezetem, hogy VEGÁN lettem, mivel ez azt jelenti, hogy nem csak húst nem eszem, de semmilyen állati eredetű táplálékot sem. Szóval hús, tejtermék, hal, méz kilőve. Ezeket mind kizsákmányolással és embertelen kínzással veszik el az állatoktól.

Nekem élt a fejemben egy kép, hogy oké, hogy levágják szegényeket, de addig is etetik őket, jól vannak tartva. Bár ez nem vigasz, annak akit később levágnak. Próbáltam meggyőzni magam, hogy miért nem baj az, hogy húst eszem és amíg vak voltam, addig működött is. De arra a kegyetlen bánásmódra, ahogy egy állattal bánnak, amíg levágják...nincsenek szavak. Túlzsúfolt vágóhidak, lelketlen dolgozók...

A videót, ami végleg segített az elhatározásomban ITT  nézhetitek meg.

Tudom, hogy hosszú idő lesz megértetni mindenkivel, hogy ezentúl nem eszem állati eredetű dolgokat, hiszen még a barátomtól is ötvenszer hallottam a héten, hogy "te most komolyan nem fogsz ezt vagy azt enni? ", "nyaraláson se?", meg, hogy "jaj egy kis sajttól, tejtől...stb. nem lesz bajod". A testemnek nem lesz baja, csak a lelkemnek. Ilyen vagyok sajnos, az állatokat ezerszer jobban sajnálom, mint az embereket, mert nincs bennük semmi gonoszság, semmi rosszindulat. Olyan ártatlanok. Főleg azok, amelyeket "haszon állatnak" tartunk.

 

Úgy gondolom, hogy ezzel az életmóddal nem csak az állatoknak teszek jót, hanem magamnak is. Teszek az egészségemért, a környezetemért, a lelkemért. Ez engem boldoggá tesz.

Szeretném a blogomat ilyen mentalitással folytatni és a közeljövőben csakis olyan termékeket fogok nektek mutatni, amiket nem tesztelnek állatokon, azok közül is külön preferálni fogom azokat, amelyek csak növényi összetevőket tartalmaznak. Ne aggódjatok van bőven ilyen márka. Catrice, Essence, Elf, Lush, Barry M és még sokan mások. Ezeket mind le fogom tesztelni. :) Egy új világ nyílt meg előttem, amit szeretnék felfedezni. 

Remélem így is kíváncsiak lesztek a bejegyzéseimre, hiszen ez az oldal értetek van, nektek írom.  

Puszi nektek!

Alida

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása