www.arlash.hu

AlidaRita

Otthoni lábápolás 7 lépésben

Blanche Cosmetics termékeivel

2017. szeptember 06. - AlidaRita

p1030185.JPG

Sziasztok!

A mai bejegyzésben azt szeretném nektek megmutatni, hogy otthoni körülmények között is pihe puhává tudjátok varázsolni a kis lábikótokat. :)

Ezekre lesz szükséged:

- lábáztató ( Tökéletes megfelel a kád is. Általában én is fürdés után szoktam ezt a procedúrát végigcsinálni, így nem szoktam ilyen speckó lábáztatót használni. Csak a bejegyzés kedvéért kértem kölcsön anyukámtól, mert ez így jobban néz ki valljuk be. :D )

- törölköző

- körömlakk lemosó és vattapamacs

- körömreszelő, buffer ( szivacsreszelő) 

- sarokreszelő

- habkő 

- erősebb testradír

- sűrű textúrájú ( nem vizes) hidratáló krém

- bőrfeltoló

- átlátszó fedőlakk, lehetőleg körömerősítős 

- tetszőleges színű körömlakk

 

p1030186.JPG

p1030163.JPG

Ha minden szükséges kelléket összeszedtünk, akkor indul a mandula. :)

1. Lépés:

Mosd le körömlakk lemosóval a régi körömlakkot a körmödről. Ha nincs rajta semmi, akkor ugorj a 2. lépésre.

p1030159.JPG

2. Lépés:

Engedj magadnak egy kellemesen meleg vizet, amiben legalább 10 percig áztasd a lábad. Ez a 10 perc lehet több is ha úgy veszed észre, hogy még nincs "kész". Tudod, mint a kisgyerekek, amikor kiszívja a kezüket a víz. Ők is mindig szólnak, hogy "kész vagyok", és mutogatják a kezüket. :D

p1030160.JPG

3. Lépés:

Bőrfeltolóval ÓVATOSAN kapard fel a letapadt bőrt. Elvileg felázott úgyhogy könnyen fel fog jönni. Ne csak a körömágynál, hanem a körmöd két oldalán is kapargasd meg egy picit! De tényleg nagyon óvatosan, nehogy megsértsd a körömágyad.

p1030167.JPG

4. Lépés:

Jöhet a kényeztetés! Jó erősen dörzsöld át a lábfejed a testradírral. Én erre egy isteni illatú kávés testradírt használtam a Blanche Cosmetics-től. Egyszerűen nem lehet betelni az illatával. Kávé függőknek, mint én maga a mennyország. :D Viszont olyan törölközőt használjatok, amit nem sajnáltok, mert minden maszatos lesz.

p1030177.JPG

p1030161.JPG

A termék kiszerelése: 200 ml, ára: 2.890,- 

5. Lépés:

Tovább folytatódik a kényeztető kúra. Amit ebben a lépésben használtam az szintén a Blanche Cosmetics-től van és azért szeretem, mert ez egy nagyon testes, sűrű testápoló, de könnyen beszívja a bőröm. Amúgy nem csak lábra szoktam használni, de most csak ez az egy ilyen mélyen tápláló testápolóm van, így kénytelen voltam befogni erre a célra (is). Finom kókuszos illata van, de nem az a gejl, hanem kellemesen édeskés.

Ha mindig bársonyosan selymes lenne a tappancsom, akkor is havi egyszer bevezetném ezt a lápápolási rutint, mert egyszerűen olyan luxus érzés vesz körül ettől a gondoskodástól, meg ezektől a termékektől, hogy azt nem lehet szavakkal leírni. :) Bár megjegyzem jobban esne ha más csinálná, és közben egy fél órát masszírozná a lában, de így sem rossz. :D 

p1030181.JPG

p1030164.JPG

A termék kiszerelése: 200 ml, ára: 2.990,-

6. Lépés:

Miután jó vastagon bekentem a lábam felveszek egy pamutzoknit és hagyom, hogy a meleg hatására még jobban beszívódjanak az összetevők. Ha este szánjátok rá magatokat erre az egészre, és szerettek zokniban aludni, akkor azzal még jobb hatást tudtok elérni. Sajnos én nem viselem el a zoknit a lábamon alvás közben még -20 fokban sem.

p1030183.JPG

7. Lépés:

Ha meguntátok a zokniban létezést, akkor a maradék testápolót masszírozzátok bele a bőrötökbe, majd a körömlakk lemosóval tisztítsátok meg a körmötöket a felesleges zsíroktól. Ha szükséges, akkor reszeljétek formára őket egy vékony reszelő segítségével, majd a bufferrel egy kicsit mattítsátok le a körmötök felületét. Ha sok a por a körmötökön azt természetesen távolítsátok el. Ha nincs otthon erre alkalmatos puha körömkefe, akkor csak mossátok meg újra a lábatokat. 

Ha ez is meg van, akkor jöhet az átlátszó körömlakk. Erre azért van szükség, mert a színes körömlakkok elsárgíthatják a körmünket. Főleg azért, mert a lábköröm elég lassan nő és nem éri annyi behatás így elég sokáig tökéletes tud maradni. Ezért mindenképpen használjunk egy átlátszó, lehetőleg körömerősítő körömlakkot. Ha megszáradt jöhet a kiválasztott szín és már készen is vagyunk. Ezeket a csülköket még Hamupipőke is megirigyelné. :D

A körmömön az Absolut New York Garlic Treatment E- vitaminos körömerősítőjét és a Catrice Soft Blossom 05- Pink Rolls Roses körömlakkját használtam. 

unnamed_1_6.jpg

Nem emeltem ki minden terméknél, de természetesen most is kizárólag állatkísérlet mentes termékeket használtam. Ha lehet, akkor ti is tartsátok ezt szem előtt vásárlásnál. :)

Remélem tetszett a mai bejegyzést és hasznosnak találtátok. :)

 

Puszilok mindenkit,

Alida

Facebook: Alidarita

Instagram: alidaritablog

Youtube: Alidarita

Ha van kedvetek még olvasgatni, ezek érdekesek lehetnek számotokra:

7 dolog amit a szép bőrért tehetsz

Megoldás zsíros hajra

Csodaszer zsíros arcbőrre

Igényes sminkkészlet hétköznapokra

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása