www.arlash.hu

AlidaRita

Long Bob and daily makeup

2017. április 26. - AlidaRita

img_0285_1.JPG

unnamed.jpg

Olyan régóta szemeztem ezzel a hosszal, sőt talán még egy kicsivel rövidebbel is,de végül ennél maradtam. Praktikus, egyszerű, szép és nem utolsó sorban teljesen egészséges. Szinte új életre kelt a hajam a hajvágás után. Elég hosszú volt már... sok idő volt megmosni, kivasalni, göndöríteni. Egyszóval minden. Persze szép a hosszú haj, de valljuk be ezerszer több macera van vele és ha nem csináljuk végig a több órás műveletet, akkor bizony nem áll sehogy.  Ebben az az esetben már nem is olyan szép.

Persze vannak szerencsések, akiknek csak megszületni volt nehéz. Ők azok, akik gyönyörűek smink nélkül, kócosan, meg úgy mindenhogy. :) 

Na de vissza a hajamhoz. Mióta levágattam nem kell 2 nap, hogy rávegyek magam, hogy hajat mossak :D Sőt még a séró belövés is meg van 2 perc alatt. Szóval most maradok egy ideig ennél a hossznál.

 

A sminkem a 2. képen is rohanós reggelekre való. A Naked 3-as palettájából használtam Trick nevű árnyalatot a mozgó szemhéjamra, a mélyítő vonalban pedig a Noonert, majd a Limittel elsatíroztam, Whoala. Kész is van.

unnamed_4.jpg

 

Ha szeretnétek tudni, hogy mit használtam az arcom többi részén, akkor írjatok nekem és felteszek egy kis leírást.

 

Üdv,

Alida

kövessétek az oldalaim :)

Intagram: alidaritablog

Facebook: Alidarita

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása