www.arlash.hu

AlidaRita

L.O.V vélemény + NYEREMÉNY JÁTÉK

2017. május 06. - AlidaRita

A L.O.V körülbelül tavaly nyár végén került ki a polcokra kis hazánkban és azóta töretlen a sikere.

Nem csoda hiszen elérhető áron kínál jó minőségű termékeket. Ezzel nem lehet mellényúlni. Ilyen termékekre mindig van/ volt/ lesz kereslet.

Első vásárlásom alkalmával 3 gyönyörű L.O.V terméket hoztam haza.

Egy kontúr palettát, amiben egy világos, egy szintén világos csillogó ( highlighter) és egy sötétebb szín található. Szerintem ezt a palettát inkább a világosabb bőrűeknek találták ki, mert sötétebb bőrűeknek nem biztos, hogy elég sötét kontúrozásra.img_0129.JPG

Így néz ki ez a gyönyörűség.

Ahhoz képest, hogy az ára 11,95€ volt az osztrák Müllerben, elég minőségi hatást kelt már a csomagolása is.

A krémek állaga picit sűrű, ha lágyabb lenne, akkor könnyebb lenne vele dolgozni, de így sem lehetetlen küldetés. :) Plusz van a tükör részén egy szuper útmutató, hogy mit hova maszatoljunk. Jó ötlet a fejlesztőktől. Hiszen, nem mindenki képzett sminkes a vásárlók közül.

A következő termék egy bronzosító a 020-ás árnyalatban. Nagyon jól pigmentált, könnyű használni. 

img_0130.JPG

Az utolsó termék pedig egy krémes kicsavarható szemhéj ceruza. A 910-és Bronzer Leaf nevű árnyalat. Bronzos árnyalat, egy kis méregzöldes beütéssel. Legalábbis nekem olyan, de szóljatok ha rosszul látok! :D

img_0174.JPG

Tettem alá egy kis alapozót, hogy jobban visszaadja a kép a színt.img_0176.JPG

Ilyen fény felé fordítva. Nekem nagyon tetszik. Ki is próbáltam a termékeket, ahogy hazaértem.

Egy gyors smink, de kíváncsi voltam, hogy működik élesben.

img_0172.JPG

Szemhéjamon inkább barnásnak tűnik. De sebaj. Megtartjuk. :D

Ti is szemeztek ezzel a márkával? Szeretnéd nyerni egy általad választott terméket? 

Likeold az Alidarita Facebook oldalt. Oszd meg ezt a blogbejegyzést nyilvánosan az oldaladon, jelölj meg rajta és írd meg, hogy mit szeretnél a legjobban beszerezni. A  Facebook megosztok között kisorolok valakit, akinek elküldöm szíve választottját!

Lezárult a nyeremény játék! 

Üdv,

Alida

kövessétek az oldalaim :)

Intagram: alidaritablog

Facebook: Alidarita

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása