www.arlash.hu

AlidaRita

Fekete maszk teszt

2017. május 14. - AlidaRita

img_0225.PNG

Sziasztok!

Pár napja feltöltöttem instagramra egy képet és ígértem mellé egy vélemény posztot. :)

Ezen a képen még vidám voltam. Aztán történtek dolgok....

img_0226.PNG

 A Maybeauty fekete maszkját használtam. Németországból rendeltem, a kínais verziót nem mertem bevállalni.

Nem tudom, hogy kinek találták ki és kik voltak azok a bátor emberek, akik az arcukat merték adni ehhez az ökörséghez. Már bocsánat, de az. :D

Nem vártam sokat ettől a túl hipe-olt terméktől, hiszen elképzelhetetlennek tartottam, hogy amit a kozmetikusom csak nagy nehézségek árán tud kiimátkozni az arcomból, az majd egy fekete maszk könnyed lehúzásával eltávolítható. Viszont olyan sok helyen láttam róla videót, hogy ez milyen hiper szuper dolog, hogy félretettem az ép eszem, mert egyszerűen ki akartam próbálni. Valljuk be a marketingjük tökéletes.

Na szóval. Felkentem az arcomra, hadd ne mondjam könyékig maszatos lettem. Rendelhettem volna hozzá ecsetet is, hogy ezt elkerüljem, de spúr voltam. :D

Majd körülbelül 40 percig riogattam a környezetem a fekete maszkkal az arcomon. Ennyi idő alatt, amúgy pont megszokják a látványt és már nem kapnak frászt az embertől. Talán a vége fele a barátom már olyat is mondott, hogy szép vagyok. :D :D

Utána következett egy horror filmbe illő jelenet. Már nem görbült mosolyra a szám. Konkrétan olyan érzés volt, mintha a saját bőrömből tépnék le egy réteget. Fincsi. 

Még azt is el tudom képzelni, hogy anno a hóhér ezzel riotatta az embereket, akiket kivallatott.

"-Jobb lesz ha beszélsz komám, különben hozom a fekete maszkot! 

- Jaj csak a fekete maszkot neeeee. Mindent bevallok."

Valahogy így történhetett.

Csináltam egy videót is, de vállalhatatlan rajta a fejem, úgyhogy csak egy képet kaptok abból kivágva.

img_0224.PNG

A hüppögést képzeljétek hozzá. :D

Egy szónak is száz a vége. SENKINEK NEM AJÁNLOM a fekete maszkot! Mondjuk arc gyantának jó, de azt inkább bízzátok szakemberre.

img_0227.PNG 

 Na puszi nektek!

Alida

Instagram: alidaritablog

Facebook: Alidarita

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása