www.arlash.hu

AlidaRita

Catrice Körömlakk - 7nap VÉLEMÉNY

2017. május 22. - AlidaRita

 

Sziasztok!

NEM SZPONZORÁLT BEJEGYZÉS, úgyhogy nyugodtan leírhatom a véleményem. Ezt most csak azért jegyzem meg, mert sok helyen láttam, hogy tesztelhetik a Catrice körömlakkot (piros színben). Én nem tartozom közéjük. Elmentem itt Ausztriában a Müllerben és megvettem a kis pénzecskémen.

Sajnos ez a rideg valóság. Csütörtökön kentem fel a körmömre, ma pedig hétfő van. Szóval még 7 napig sem jutottam el, de már nem vállalható a körmöm, úgyhogy kénytelen vagyok előbb megírni ezt a bejegyzést.

img_0610_1.JPG

A körömlakkok színeit ITT találjátok.

Már a 2. napon lepattant a középső ujjamról egy apró darab a köröm élénél, de úgy voltam vele, hogy ez még géllakknál is előfordulhat nagy ritkán. Azt gondoltam, ha csak ennyi baja lesz 7 nap múlva, akkor beváltja a hozzá fűzött reményeim. 

Sajnos nem ez történt. Tegnap, vagyis a 4. napon már szörnyű állapotban volt a körmöm, ma pedig át kellett festenem, mert így nem mehettem dolgozni.

Annyi azért a mentségére szóljon, hogy nekem 4 évig géllakk volt a körmömön és körülbelül egy hónapja pihentetem, vagyis inkább nincs időm/kedvem megcsinálni. :D Úgyhogy lehet, hogy akinek erősebb a körme, annak tovább szép marad. 

Ennek ellenére egy átlagos körömlakknál tartósabb. Tetszik az ecset lekerekített kialakítása és nagyon könnyű vele lakkozni. Nem túl sűrű, így akár két réteget is húzhatunk a körmünkre. 

 

Ha hasznosnak találtad ezt a kis beszámolót, akkor bátran oszd meg másokkal is.

Puszi nektek!

Alida

Instagram: alidaritablog

Facebook: Alidarita

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása