www.arlash.hu

AlidaRita

Ezért olvasd el rendesen, hogy mi van a termékre írva

Essence Vibrant & Metal Shock Lip Paint

2017. augusztus 31. - AlidaRita

p1030136.JPG

Gyönyörű vibráló pink és vagány zöldes metál színek! Ezt hozta az Essence őszi kollekciója. Tegnap beugrottam a DM-be vattapamacsért, de ha már ott voltam megnéztem a smink állványokat és mint mindig most is találtam a "fogamra" (számra) valót. :)

Hazaérve első dolgom volt, hogy leteszteljem. Soha nem volt még zöldes metálos szín az ajkamon így nagyon kíváncsi voltam, hogy hogyan fog állni. Meg persze a vibráló pink is alig várta, hogy kipróbáljam. Egy valami azonban elkerülte a figyelmem vásárláskor, méghozzá a "Paint" felirat. Ez a jelző csak a termék használata után nyert értelmet. Konkrétan olyan a számon, mintha vízfestékkel próbálnám kirúzsozni. Rettenetesen folyik és szájkontúr ceruza nélkül még a levegő vételtől is lejön. Megtanultam a leckét! Olvasd el hogy mi van a termékre írva! :D

 

unnamed_2_5.jpg

A vibráló pink sajnos nem annyira vibráló az én számon, de azért csúnyának nem mondható. Kentem alá egy  hasonló színű szájkontúr ceruzát, ami kicsit javított a tartósságán, de még mindig nem mennék ki vele az utcára. Mindent összekennék...

unnamed_1_5.jpg

Háát igen ez a szín... Nem tudom még barátkozunk.

unnamed_27.jpg

Ennyit tudnék a tartósságához hozzáfűzni. Egy száraz vattapamaccsal töröltem le belőle. Mint amikor tisztítószert reklámoznak. Egy törlés és minden ragyogóan tiszta. :D

Mondanám, hogy arra jó, hogy kezdők gyakoroljanak, de 3,25 Euró  szóval 1000 Forint körül van az ára és nagyon nehéz felvinni az állaga miatt. Nem tudom ki a célközönsége ennek a terméknek, de egy biztos, hogy nem én. :D

Ennek ellenére nem tudtak eltántorítani az Essence márkától, mert sok termékük nagyon jó. Például a szájkontúr ceruzák, amikről írtam is egy bejegyzést, amiben 8 gyönyörű színt mutattam meg nektek. A bejegyzést IDE kattintva elolvashatod.

Puszilok mindenkit és legyetek körültekintőek vásárláskor! :)

Alida

 

Ha tetszett a bejegyzés, akkor likeold a Facebook oldalam, hogy ne maradj le a legújabb tesztekről!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása