www.arlash.hu

AlidaRita

Hairburst vagy Magichair??? Hajvitaminok

2017. április 20. - AlidaRita

1491490385682.jpeg
Nekem azzal kezdődött az ismerkedés a hajvitaminokkal, amikor tavaly ősszel iszonyatos mértékben kezdett hullani a hajam. Tisztában vagyok vele, hogy mindenkinek hullik a haja, napi 100-200 szál mondható normális hajhullásnak. Persze ősszel a vitaminok kiürülése miatt, talán minden lány kicsivel erőteljesebb hajhullást tapasztal. Eddig én is úgy voltam vele, hogy igen ez normális folyamat.


Ám amikor az ember kezében olyan mennyiségű haj marad hajmosás után, ami a megszokott 2-3szorosa... akkor már kezdhet aggódni. Szerencsére még időben kapcsoltam és egy 10-12 cm hajvágás, illetve hajvitamin szedése után megszünt a hajhullásom.

 

 

Kezdem azzal, hogy 2 éven keresztül a Lush Hennajával festettem a hajam. Kipróbáltam már a Caca Marron, Caca Brun és a Caca Noir árnyalatait is. Ha ezzel kapcsolatban kérdésetek van, szívesen válaszolok rá.

 

Amikor Októberben kénytelen voltam egy komolyabb hajvágásra benevezni, már csípőig ért a hajam. Sajnáltam, de úgy voltam vele, hogy inkább legyen rövidebb de szép, mint hosszú de csúnya.

 

Aztán megrendeltem a Hairburst.com oldaláról a 3. hónapra elegendő csomagot.  Szépen szorgalmasan szedtem, de azon kívül, hogy rengeteg babahajam nőtt, nem vettem észre drasztikus változást. Persze lehet, hogy tovább kellett volna szednem. 



Aztán amikor elfogyott, pont akció volt a Magichairnél, úgyhogy gondoltam kipróbálom azt is. Hasonlókat tapasztaltam, mint a Hairburstnál. Nem mondom, hogy rosszak ezek a hajvitaminok, de inkább a kényelmet szolgálják. Elénk tolják, nagyon jó marketing szöveggel és képekkel és eszünkbe se jut magunktól összerakni, vagy utána járni, hogy mit hogyan. Így egyszerűbb, de ennyi pénzért inkább vegyetek táplálék kiegészítő boltban multivitaminokat. Nagyon jó a Biotech multivitamin pakja, illetve amit én a Magichair mellett szedtem és bevált, az a Myprotein Alphaman. Nekem ez a kombináció vált be legjobban és szedem most is, mert ár érték arányban ez a legjobb választás. Nyugodtan nézzétek meg az összetevőket.

 

Aki mindenképpen a két termék között vacilál, annak  Hairburst-ot ajánlom, de szedjetek hozzá C- vitamint. A DM-ben kapható 1000mg-os csipkebogyó kivonattal, 1500-1600 Ft körül.

Remélem picit tudtam segíteni a döntésben.

Üdv,

Alida

kövessétek az oldalaim :)

Intagram: alidaritablog

Facebook: Alidarita

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása