www.arlash.hu

AlidaRita

Wunderbrow szemöldök gél teszt!

2017. április 24. - AlidaRita

p1020029.jpg

Már régóta szemeztem vele, végül úgy döntöttem megrendelem a Wunderbrow.de oldaról. Két nap alatt meg is érkezett és elkezdtem tesztelni. 

Elsőre nem egyszerű a használata. Egy szemöldök fésű járt hozzá, de sajnos ecset nem. Pedig anélkül felér egy cirkuszi mutatvánnyal a felvitele. 

Az állaga elég sűrűn és vigyázni kell, hogy ne vigyünk fel túl sok terméket, mert különben csomós lesz. 1-2 perc alatt szárad. Eddig van lehetőség igazítani rajta. Ha már teljesen megszáradt, akkor nagyon nehéz megszabadulni tőle. Főleg annak, akinek amúgy hosszú szemöldök szálai vannak, csak itt ott hiányos és azt kell pótolnia. Így vagyok ezzel én is.

 

Nálam körülbelül 2 teljes napot bírt. Utána már igazítanom kellett.

Az ára elég húzos 29,95€  volt, de nem bántam meg. Ha tudom, hogy hosszú lesz a nap, akkor mindig ezt használom. 

Kicsinek tűnhet a kiszerelés, de szerintem egy életre elég, annyira kevés kell belőle.

p1020032.jpg 

Ez a brown/ black árnyalat, ami a sötétbarna hajamhoz és szemöldökömhöz tökéletesen passzol.

 

Üdv,

Alida

kövessétek az oldalaim :)

Intagram: alidaritablog

Facebook: Alidarita

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása