www.arlash.hu

AlidaRita

Elf matte lip color teszt- képekkel a számon

Vegán rúszok

2017. július 10. - AlidaRita

Sziasztok!

Egy ideje tesztelgettem az Elf matte lip color rúzsokat. Mióta figyelek arra, hogy a termékek amiket megvásárolok állatkísérlet mentesek legyenek, azóta kiestek a MAC rúzsok a pixisből.

Találtam egy márkát, ami nem csak az állatísérleteket ítéli el, de a termékeik előállításához kizárólag növényi összetevőket használnak. Ezért méltón viselheti a Vegán rúzs nevet. Nálam ez csillagos ötöst jelent.

DE!

Attól, hogy megfelel ezeknek a követelményeimnek még nem biztos, hogy jók is. Pont ezért vetettem őket pár hetes teszt alá. 

 
img_0432.PNG

A színekre és a választékra nem lehet panasz. Ezt a 4 gyönyörű színt választottam, de bevallom nem volt egyszerű a döntés. 

img_0406_2.JPG

Ez a legvilágosabb szín: a Coral névre hallgat

Mindegyik rúzs elvileg matt, de  ez az árnyalat inkább krémes állagú. Hidratálja az ajkakat, de sajnos nem túl tartós. Ahogy elnézem ezt a képet nekem a szín sem túl előnyös. 

Szín: 2  Tartósság: 2

img_0417_2.JPG

Tea Rose

Na ez már jobban áll, de ezt a rúzst sem nevezném mattnak. A képen is látszik, hogy az alsó ajkam mennyire csillog és a tartósságával sem vagyok megelégedve. A színét viszont imádom. Nyári esti sétákhoz bevállalnám, de vacsira vagy buliba esélytelen, hogy felkenném. 1 órát sem bírna ki. :(

Szín: 4  Tartósság: 2

img_0421_2.JPG

Berry Sorbet

Bevallom ez volt az első tétel a kosaramban. Annyira vibráló a színe és élőben még ennél is szebb. Az első két rúzsnál megijedtem, hogy egyik sem lesz matt és tartós, de amikor ehhez a színhez értem, akkor megnyugodtam. :)

Mivel ez a bogyó színű rúzs már nem olyan krémes kicsit nehezebb is felkenni a szárazabb állaga miatt, de nem vészes. Volt már dolgom keményebb dióval is. :D

Szín: 5 Tartósságára egy erős 4-és tudok adni, 5-ös skálán. Az szerintem elég jó jegy.

img_0430_2.JPG

Rich Red

A színe bomba! Az az igazi dögös vörös. Viszont kicsit krémesbb, mint a Berry Sorbet. Csak akkor vállalnék be vele egy estét, ha minden eszköz nálam lenne a javításhoz. 

Szín: 4  Tartósság: 3

 

Összeségében nem bántam meg a vásárlást. A legvilágosabb színt kivéve mindegyiket használni fogom. 

Azt viszont meg kell osztanom veletek, hogy nem volt egyszerű beszerezni őket. Ha Amerikából rendeltem volna, akkor a termékek olcsóbbak lettek volna, viszont vámot kellett volna fizetnem, ami megduplázta a végösszeget. :D

Így az iherb oldaláról rendeltem meg a rúzsokat kemény 2.69 Euró/darab áron.(kb. 850 Ft).

A kosaramba került még alapozó, ecset tisztító spray, highlighter - és egy pirosító paletta. Ezekről is hamarosan írni fogok. 

Remélem ti is találtok kedvetekre való rúzst ezek közül. :)

Puszilok mindenkit!

Alida

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása