www.arlash.hu

AlidaRita

Naked Smoky & Naked 3 Palette

2017. április 23. - AlidaRita

p1020001.jpg

Egyszerűen imádom!!! Gyönyörű, tartós színek, igényes kivitelezés. Kell ennél több?! 

Mindent, amit egy palettától várok, azt az Urban Decay megadja nekem. Bár lehetne kicsit olcsóbb. A douglas.at oldaláról rendeltem 54 Euróért, de csak azért, mert volt egy 10 Eurós kuponom. Ha nem lett volna, akkor a Sephora.com oldalról rendeltem volna meg 54 Dollárért, ahol 50 dollár felett ingyenesen ki is szállítják.

 

p1020006.jpg

5 világos szín, ebből 2 matt, illetve 7 sötétebb szín, amiből szintén 2 matt. A hozzá adott ecset is nagyon jó minőségű, puha és könnyen lehet vele dolgozni.

Egyedül a Smolder szín volt nekem csalódás, amit képen lilás árnyalatúnak láttam , de élőben kicsit sem lilás, csak szürke.

 

Szeretem ezt a palettámat, de nekem a nagy kedvencem a Naked 3 paletta. Ez az a paletta amit mindennap használok. Nem tudom megunni. Ha csak egy drágább palettát terveztek beszerezni , akkor ez legyen! Nem fogtok csalódni. Kihasználhatóságában messze veri a többi palettámat. Az ecset nagyobbik feje egy kicsit tömörebb mint a Smoky paletta ecsete, de pont ezért jobban is szeretem.
p1020019.jpg

p1020027.jpg

Nem használtam alapozót a pigmentek alatt és elég fehér bőröm van, így nem olyan feltűnőek, de csak egyszer húztam végig az ujjam az alkaromon és szerintem így is gyönyörűek ezek a színek.

 

Nektek melyik Naked palettátok van meg? Vagy melyiket tervezitek megvásárolni?

Üdv,

Alida

kövessétek az oldalaim :)

Intagram: alidaritablog

Facebook: Alidarita

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása