www.arlash.hu

AlidaRita

Májusi Glossy box

2017. május 23. - AlidaRita

Sziasztok!

Szeretném nektek megmutatni, hogy milyen termékek érkeztek a májusi Glossy boxban. Az otthoni Pixi boxhoz tudnám hasonlítani, csak ez egy német cég és Ausztriában is elérhető. Havonta érkezik 5 termék, teljes kiszerelésűek és minták egyaránt. 17,95 Eurot fizetek érte havonta, ami már a szállítást is tartalmazza. Lehet 3 hónapos, fél éves és éves előfizetést is rendelni, ami persze olcsóbb, de én havonta akartam fizetni, mert így bármikor úgy dönthetek, hogy már nincs rá szükségem. Ez akkor fog bekövetkezni, ha már a pince is tele lesz Glossy dobozokkal. :D

 

img_0466.JPG

Eddigi kedvencem a Rituals box volt. 5 teljes értékű csodálatos illatú terméket tartalmazott. 

Mindig vannak külön kiadások is, azt plusz pénzért lehet megrendelni. Általában kicsit drágábbak, mint a havi box, viszont a tartalma is többet ér.

 Májusi box tartalma:

img_0646_1.JPG

Rodial Glamolash MASCARA XXL

Az Original termék 13 ml az enyém 6ml, szóval csak minta, de ez is sokáig elég lesz biztos vagyok benne.

 

                Ilyet csinál.                                                                                                        Ebből.

img_0642_1.JPG

img_0645_1.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

Tetszik a matt csomagolása és külön kiemelném, hogy anélkül, hogy letöröltem volna a kefét nem lett pókláb hatású a szempillám.

A második termék:

 

img_0649_1.JPG

Sans Soucis Hand Cream Light

Teljes kiszerelést küldtek és az egyik kedvencem lett. Mindig beteszem a táskámba, mert annyira finom illata van. Nem túl erős, nagyon kellemes. Az állaga nem zsíros, hamar beszívja a bőröm és sokáig jó illata lesz tőle a kezemnek. Szóval nálam bevált.

A következő is nagy kedvenc lett:

img_0648_1.JPG

Absolute New York Pure Metal Veil

img_0626_1.JPG

 

Egy gyönyörű lilás metál hatású szemhéjkrém. Simán rajzoltam vele egy szívecskét a kezemre, úgyhogy könnyű kordában tartani. :) Amikor lecsavarod teljesen úgy néz ki, mint egy szájfény, csak a szemhéjadra kell kenni.

Ezen kívül volt benne még:

- a Carefree-től egy betét, ami extrém vékony

-2db nappali  regeneráló gyöngy a Elizabeth Arden-től

-plusz egy fesztivál hangulatú hajtűző, vagy nem tudom minek mondják. Segítsetek! :D

img_0618.JPG

Minden dobozban vannak csudijó kuponok. Sajnos a mostaniban semmi érdekes nem volt számomra, de az áprilisi Glossyban volt egy 50 Euros kedvezmény Mockberg óra vásárlása esetén, így hódoltam az órák iránti mérhetetlen szerelmemnek és rendeltem egy elegáns ezüst-fekete órát, ami az Elise Noir névre hallgat.

 

Amikor otthon laktam 1 évig előfizettem a Pixi boxra is. Nagyon szerettem és mindig izgatottam vártam, hogy mi lesz a csomagban. Sajnos sokat kellett várnom, mert minden 2. hónapban jött csak a meglepim.

Lehet még otthon Pixire előfizetni, vagy csak Pixi Bag van?

Hozzátok is érkezik hasonló kis csomag? Ha igen írjátok meg nekem, hogy milyen szuper termékeket kaptatok eddig, amivel nagyon meg voltatok elégedve.

Puszi nektek!

Alida

Instagram: alidaritablog

Facebook: Alidarita

 

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása