www.arlash.hu

AlidaRita

H&M leárazások

2017. június 22. - AlidaRita

Sziasztok!

Szuper dolgokat találtam a H&M shop akciós oldalán. Nem titok, hogy én nagyon szeretek náluk vásárolni, mert jó minőségű, nem szálltak el még az árakkal és vannak komolyabb ruháik is, nem csak tinikányoknak való. Anno a kedvenc boltjaim a Bershka és Tally Weiljl volt. Ma már csak néha nézek be ezekbe az üzletekbe és elég ritkán találok kedvemre valót. Mondjuk nadrágokat szinte csak a Tallyben veszek, mert ott vannak töppön méretek. Jupiii. :)

 

Akkor nézzük meg miket találtam.

Ruhák:

img_0345.JPG

img_0370.JPG

Fodros overál: 3.590,-

Tipikusan csak felkapod és szaladsz a boltba ruha, közben pedig tök jól nézel ki. :D

img_0361.JPG

img_0366.JPG

Félvállas ruha: rózsaszín 6.990,-  kék 2.990,- 

Szuper opció, ha hivatalosak vagyunk egy esküvőre. A rózsaszínűt már jómagam is bespájzoltam. Bár mostanában nem megyünk esküvőre, de hát sosem lehet tudni. :D

 

img_0355.JPG

Lyocell Ing: 5.690,-

Imádom ezt a ruhát. Nagyon jó anyaga van, szuper kényelmes.  Sajna amikor én vettem nem volt akciós (9.990.-), de így sem bántam meg. Ti viszont most majdnem féláron lecsaphattok rá. Az Instagramomon találtok róla fotót. Úgyanezen a fotón van rajtam egy belebújos cipő, ami most szintén akciós. :)

Felsők:

img_0357.JPG

Kreppszövet felső: 2.790.-

img_0359.JPG

Nyitott vállú felső fodrokkal: 4.890.- 

 

img_0369.JPG

Fodros csikpeblúz: 5.990.- ( 9.990.-)

Drágább dolgokat szeretem akciósan megvenni. Ez pont egy ilyen felső. Nem adnék érte 10 ezret, de 6-ot simán. :D

Nacik:

img_0352.JPG

 

img_0360.JPG

Slim Low Jeans: 4.490.- 

Érdemes szemezgetni a farmerek között, mert elég sok le van árazva 4-5 ezer Forintra.

Rövid nacik, szoknyák:

img_0346_1.JPGMagas derekú short: 4.190.-

 

img_0363.JPG

Rövid szoknya: 4.490,-

img_0364.JPG

Rövid farmerszoknya: 4.890.-

Ezek a farmer szoknyák most nagyon divatosak. Imádom őket!

Bikinik:

img_0353.JPG

Push-up bikini felső: 2.390.-

img_0354.JPG

Push-up bikini felső: 3.490.-

img_0344.JPG

Bandeau bikini felső: 2.790.-

Nekem mániám, hogy csak bikini felsőket veszek. Rendeltem a Vivien Vancetől 4 alsót és a végtelenségig kombilálom őket. :D

img_0368.JPGHorgolt bikini felső: 5.590.-

img_0356.JPG

Csipke bralette: 2.990.- Tudom nem bikini :D

Lábbelik:

img_0349.JPGimg_0351.JPGPapucs szandál: 4.190.-

Szerintem nagyon jól néznek ki, benevezek egyre én is. :)

img_0347.JPG

Belebújos torna cipő: 2.990.-

Csak hogy érezzétek a szívem fájdalmait... nekem is van ilyenem és 6 ezerért vettem. :D

img_0341.JPGimg_0342.JPGEspadrillas cipő: 4.190.-

Nagyon kényelmes, csak ajánlani tudom. :)

 

img_0358.JPGMagas talpú Oxford cipő: 6.590.-

Nekem ez annyira nem stílusom, de most nagyon divatos, úgyhogy gondoltam megmutatom.

 

Ezeken kívül  még számos akciós termék van. Ha azokat a termékeket keresitek, amiket ide kiraktam, akkor írjátok be a keresőbe azt a termék nevet, amit én is használtam. Így könnyen rátaláltok.

Puszi mindenkinek,

Alida

 

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása