www.arlash.hu

AlidaRita

Mit rejt a Mystery bag?!

Pink Panda rendelés

2017. július 24. - AlidaRita

image_6483441_1.JPG

Sziasztok!

Sajnos nem úgy alakultak a dolgok ezzel a Pink Pandás rendelésemmel, mint ahogy én azt elterveztem. Először is Magyarországra (azért írom így, mert mi Ausztriában élünk), pontosabban a barátomékhoz rendeltem, mivel a nyaralás előtti napokban Június 26-28-ig ott voltunk. A rendelést 23.-án adtam fel és úgy gondoltam, hogy 4 nap alatt biztos megérkezik a csomagom. Sajnos nem így lett. Figyelmetlen voltam és csak utána olvastam el, hogy a szállítási idő 5 munkanap. Így csak most ( Július 23.-án ) tudták nekem kihozni. Nagyon örültem neki, hiszen ennyit még nem vártam smink termékekre. Persze ez nem a Pink Panda hibája.

img_3043.JPG

A poszt lényege ez a kis ajándék csomag, ami a rendelésemhez érkezett. MYSTERY kuponkóddal kaptam egy 9790 Forint értékű smink csomagot. Nem voltak túl nagy elvárásaim, azt hittem hogy beledobnak pár körömlakkot meg mono szemhéjfestéket aztán csókolom. Újabb meglepetés ér, ezúttal pozitív. Telis-tele volt a kis csomag szuper dolgokkal.

Mystery bag tartalma:

- 2 db I Heart Makeup WOW lipgloss: Double Wow (sötétebb), Pretend To Be Psyched (világosabb)

- Freedom Pro Melts Liquid Lipstick: Jammy Dodger 

 

img_3046.JPG

img_3106.jpg

- Makeup Revolution Radiant Light  Highlighter: Breathe 

- Makeup Revolution The One Blush Stick: Matte Dream 

img_3047.JPG

Ezektől nem voltam elájulva megmondom őszintén, de ajándék lónak ne nézd a fogát. :D

img_3052.JPG

img_3053.JPG

-  Makeup Revolution Welcome To The Pleasuredome Palette

- Makeup Revolution Awesome Metals Foil Finish: Black Diamond

img_3055.JPG

Mindkét termék nagyon pigmentált. Meglepődtem, hogy ennyire jók.

img_3061.JPG

12 csillogós, 6 matt árnyalat.

img_3063.JPG

Most vettem észre, hogy a 4. és az 5. között hiányzik egy szín. Csak árnyalatnyi különbségek vannak köztük, úgyhogy nem maradtatok le semmiről. :D 

img_3065_1.JPG

Nagyon tetszik a 3 zöldes árnyalat. A többi annyira nem nyert meg, de majd meglátom mit tudok belőlük kihozni.

img_3068.JPG

Az utolsó 6 pedig matt, szintén a föld színeivel.

img_3072.JPG

Ez nagyon ütős. Eszméletlenül pigmentált. Gyönyörű, metálfényű szemhéj krém. Van hozzá egy primer, de én anélkül kentem a kezemre és az eredmény így is magáért beszél.

img_3074.JPG

Most pedig jöjjön a lényeg. A rendelésem:

BH Cosmetics Carli Bybel palette ( 8.290,-)

img_3075.JPG

BH Cosmetics 88 Shimmer Color Eyeshadow Palette ( 8.490.-)

img_3076.JPG

 A Pink Pandáról érdemes tudni, hogy a náluk kapható összes termék Cruelty Free, vagyis nem tesztelték állatokon. Ezen felül nekem nagyon szimpatikus az a szűrű, amin be tudom állítani, hogy kizárólag vegán termékeket jelenítsen meg. Így nem kell minden tételt külön megnyitnom és megnéznem, hogy az adott termék vegán avagy sem. Szuper opció. Köszönet érte.

A két BH Cosmeticsről külön poszt készül. :)

Puszilok mindenkit,

Alida

Kövessetek Facebookon és Instagramon is.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása