www.arlash.hu

AlidaRita

Sárga a nyár színe

H&M outfit

2017. augusztus 12. - AlidaRita

p10207851.jpg

Hiba csúszott a gépezetbe és egy kis szőrmók tevékenykedik a háttérben, amivel nem számoltunk. A hiba neve: Félix :D

Sziasztok!

Mint mindenki én is szeretem a leárazásokat. Ilyenkor kicsit elengedem a fantáziám és olyan darabokat is beszerzek, amik kicsit különlegesebbek. Ez a short is pont egy ilyen döntésem volt.  

Azt hiszem mostanra rájöttetek arra, hogy én imádok a H&M-ben vásárolni. Tetszik, hogy mindig vannak különleges kollekcióik és kategóriájában a minősége is jó. A blúzt, a cipőt és a rövidnadrágot is a H&M oldaláról rendeltem. 

p10207971.jpg
p10207831.jpgTeljes mértékben rá vagyok állva most a sárga színre meg a magassarkú szandikra. Úgyhogy ez a páros nekem nagyon bejött. Amúgy ahhoz képest, hogy nem platformos elég kényelmes. A nagyon kényelmes túlzás lenne. Mondjuk úgy, hogy viselhető. :)

p10207861.jpg

És  most jöjjön egy hogyan készült kép. :D Hát igen. Ez valahogy mindig lemarad a magassarkús outfit posztok végéről. Pedig ez a zord valóság. Nincs az az Isten, hogy én magassarkúban menjek kutyát sétáltatni. Kutya nélkül meg nem mehetünk sétálni, mert megsértődik. Úgyhogy így oldottam meg. 

p1020781.jpg

Sárga blúz: Ez pont nem volt leértékelve, de már háromszor akartam megrendelni és mire oda jutottam elkapkodták. Így már nagyon ideje volt beszereznem. Ára: 5.990,-

Rövidnadrág: Ezt sajnos nem találtam meg a magyar oldalon csak az osztrákon ( mivel én onnan rendelek). Nagyon jó áron szereztem be, mert 24,99 Euró ( ~7.700 Ft) helyett 10,39 Euróért (~3.200 Ft) volt, mivel akkor az akciós termékekre plusz 20 % kedvezmény járt. :)

Sárga magassarkú:  Akciósan 14,39 Euró ( ~4.400 Ft ) volt. A magyar oldalon az eredeti ára: 9.990,-  

Táska: Orsay ( régebben vettem)

Félix: Jack Russel: Felbecsülhetetlen :)

Puszilok mindenkit,

Alida

Megtaláltok Facebookon és Instagramon is. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása