www.arlash.hu

AlidaRita

Ezért olyan nagyszerű!

BH Cosmetics Carli Bybel Állatkísérlet mentes & Vegán smink paletta

2017. augusztus 17. - AlidaRita

unnamed_3_3.jpg

Sziasztok!

Amikor először kentem fel a kezemre ezeket a színeket egyszerűen elállt a lélegzetem. Régóta szemeztem a Carli Bybel palettával, de csak most jutottam el odáig, hogy megvásároljam. Nem tudom miért vártam vele ennyit...nagy hiba volt! :D

A paletta 4 highligter színből ( fenti kép) és 10 szemhéjfestékből (alsó kép) áll. A pigmentáltságuk döbbenetes. Egyetlen negatívum, amit meg kell említenem, hogy kicsit porzik. Nagyon óvatosan kell vele bánni, mert hamar megsérülnek. Láthatjátok, hogy a legvilágosabb színből a szállítás következtében kiesett egy kis darab. Ennek ellenére nem küldtem vissza, mert nem akartam rá megint várni.

unnamed_26.jpg

A 10 szemhéjfestékből 5 matt árnyalat és 5 shimmer. Plusz megjegyezném, hogy a highlighter színeket is lehet szemhéjfestéknek használni, mert annyira pigmentáltak. Sajnos fantázia nevük nincs, amit én nagyon sajnálok, mert az megkönnyíti a bloggerek éltét. 

unnamed_1_4.jpg

Úgy gondolom, hogy ez a paletta tökéletes a hétköznapi és alkalmi sminkek elkészítésére egyaránt. 

unnamed_2_4.jpg

Maga a paletta egy kemény borításos könyvre hasonlít, ami mágnessel zárodik. Nagyon szép és igényes.. Nem túl nagy 11,5 cm x 17,5 cm, így bárhová magaddal viheted. :)

unnamed_4_3.jpg

Alkalmi smink

unnamed_6_3.jpg

Hétköznapi smink

A palettát a Pinkpandáról rendeltem 8.290 Forintért. Azért rendeltem tőlük, mert vettem még mást is és így kaptam egy 9.790 Forint értékű Mystery Bag ajándék csomagot, aminek a tartalmát nem tudtam előre. Ha kíváncsiak vagytok, hogy mi volt ebben a csomagban, akkor azt ITT elolvashatjátok. Rengeg jó cucc volt benne, főleg a Makeup Revolution márkától. Máshol amúgy olcsóbban is beszerezhetitek a Carli Bybel palettát, mint például a BH Cosmetics saját oldalán, ahol elérhető a Carli Bybel Deluxe paletta is. Erről a palettáról viszont azt olvastam, hogy több szín is szinte ugyanaz, így maradtam az első kiadásnál. 

Összesítés:

- gyönyörű színek

- magas pigmentáltság

-praktikus kiszerelés

- közepes ár fekvés

 

Én nem bántam meg a vásárlást. Mióta megvettem mindig ezt használom a hétköznapi sminkem elkészítéséhez. Még az Urban Decay Naked 3-as palettámat is háttérbe szorította, ami nálam nagyon nagy dolog! :)

Legyen szép napotok!

Puszilok mindenkit,

Alida

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása