www.arlash.hu

AlidaRita

3 elengedhetetlen termék a mindennapi sminkedhez

Augusztusi kedvencek- Állatkísérlet mentes termékek

2017. szeptember 04. - AlidaRita

indexkep2.jpg

 

Sziasztok!

Még nem csináltam egyszer sem kedvences bejegyzést, úgyhogy szerintem itt az ideje. Agusztusban rengeteg új terméket kipróbáltam és ezek közül 3 magasan kiemelkedik. A korrektort újra vettem, mert már egy ideje nem használtam. Most viszont eszembe jutott, hogy mennyire szerettem így mindenképpen a kedvencek között a helye.

Természetes mint mindig most is állatkísérlet mentes termékeket mutatok nektek.

1. Alverde Pure Beauty BB krém:

  • alacsony fedésű természetest fényt biztosít
  • 6-os fényvédelemmel
  • ára: ~1300 Ft
  • DM-ben kapható

2. Elf Oil free alapozó

  • közepes fedésű
  • szép fényt ad a bőrnek
  • főleg zsíros és kombinált bőrre
  • 15-ös fényvédelemmel
  • építhető
  • ára ~ 1600 Ft
  • Iherb.de oldaláról rendeltem

Az alapozóról bejegyzés is készült, részletes leírással és képekkel. Az alábbi linket elolvashatjátok:
http://alidarita.blog.hu/2017/08/13/csodaszer_zsiros_arcborre

 

3. Catrice camouflage korrektor:

  • folyékony állagú
  • vízálló
  • könnyen eldolgozható
  • nem ül bele a ráncokba
  • nagyon finom az illata
  • DM-ben kapható
  • ~ 1600 Ft 

 

A bejegyzéshez elkészítettem ÉLETEM ELSŐ YOUTUBE videóját, amit a címre kattintva megnézhettek. Egyenlőre csak veletek osztom meg, mert kíváncsi vagyok a véleményetekre! Kérlek írjátok meg nekem, hogy megosszam nyilvánosan is és csináljak több videót, vagy maradjak a jól bevált írásnál?! :D Most először nagyon izgulok, hogy hogyan fogjátok fogadni. :)

 


FACEBOOK: https://www.facebook.com/alidaritablog/


INSTAGRAM: https://www.instagram.com/alidaritablog/

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCMFPTwrTK7hAc2c-8qCLMZg

 

Puszilok mindenkit,
Alida

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása