www.arlash.hu

AlidaRita

Arcápolás natúr kozmetkumokkal

2017. június 15. - AlidaRita

Sziasztok!

Hoztam pár natúr kozmetikumot a napi arcápoláshoz. Ezek a termékek 100%-ban növényi összetevőket tartalmaznak és nem tesztelték őket állatokon.

Nagyon fontos, hogy minden reggel és este alaposan tisztítsuk le a bőrünket. Főleg este, mivel napközben több szennyeződés rakodik rá.

img_1025.JPG

img_1007.JPG

Az első termék az Alverde-től egy arctisztító hab. Nagyon kellemes frissítő illata van. Pumpás adagolójának köszönhetően tökéletes habot produkál nekünk, így használata roppant egyszerű. Nem kell órákig dörzsölgetni az arcunkat, hogy kapjunk egy kis habot. Főleg érzékeny bőrűeknek ajánlják, de nekem kicsit sem érzékeny a bőröm, viszont smink lemosása után jó eső érzés, hogy tisztítja a bőröm anélkül, hogy lemarná. Ára: ~900 Ft a DM-ben

img_1008.JPGIlyen szuper hab állagot kapunk.

img_1016.JPG

A második termék a Terra Naturi arctisztító micellás víze, aloe vera kivonattal, vegyes és normál bőrre. Semmi extra. Nincs benne alkohol, ennek ellenére szépen tisztítja a bőrt. Mondjuk én előtte mindig lemosom az arctisztító habbal az arcom, így nem is marad sok szennyeződés rajta. Ára: ~800 Ft a Müllerben.

Harmadik lépésként a Lavera arcradírját szoktam használni, ami 3 az 1-ben tisztító, radírozó és maszk. Természetes szalicilsavat tartalmaz, ami kiváló hámlasztó és segít eltüntetni a pattanásokat. A szalicil savnak köszönhetően kicsit markánsabb illata van, néha ha túl közel kenem fel a szememhez, akkor még könnyezni is szoktam tőle. Ezért a szem környékét hagyjuk ki. Ára:~ 2.500 Ft DM.

Arctisztítóként reggel és este is használhatjuk. Vigyük fel a bőrre, majd langyos vízzel mossuk le.

Radírozóként naponta használható. Vigyük fel a bőrre, majd körkörös mozdulatokkal masszírozzuk az arcbőrbe, majd langyos vízzel mossuk le.

Maszkként heti több alkalommal is használhatjuk úgy, hogy felvisszük az arcbőrre , majd hagyjuk hatni 3-5 percig, ezt követően szintén langyos vízzel eltávolítjuk.

 

img_1009.JPG

Krémes állagú és apró szemcsék vannak benne, ami gyengéden masszírozza, közben megtisztítja a bőrt az elhalt hámsejtektől.

img_1010.JPG

Negyedik lépés a napszaknak megfelelő arcápoló krém. Kiváló választás erre az Alverde nappali és éjszakai krémek. Ára: ~1500 Ft DM.

img_1011.JPG

Igaz még csak 27 éves vagyok, de nappali krémnek egy plusz 30-as krémet választottam kék hibiszkusszal. Gondoltam megelőzőm a bajt. :) Kellemes az illata és könnyen beszívódik a bőrbe. 

img_1012.JPG

img_1013.JPG

Éjszakai krémnek szintén egy Alverde-s terméket választottam, vadrózsa kivonattal. Ezt a krémet inkább szárazabb bőrre javasolják, nekem pedig kombinált bőröm van, ami azt jelenti, hogy a homlokom és az orrom hamar zsírosodik, míg az arcom többi része inkább száraz. Este szeretem ha egy kicsit testesebb krém van az arcomon, így az az érzet van a fejemben, hogy a markánsabb, zsírosabb krém biztos jobban hidratál. Este amúgy nem zavar, ha egy kicsit csillog az arcom. Reggel kisimult, puha pofival szoktam ébredni, így nagyon elégedett vagyok ezzel a termékkel.


img_1017.JPG

Ezt a Lavera terméket nem az arcomra szoktam használni, de beletartozik a napi rutinomba. Tusolás közben mindig le szoktam radírozni a combom és a popsim. Így jobban beszívódik a testápoló. :) Kisebb és nagyobb szemcséket is tartalmaz, kellemesen, nem túl durván radíroz. Tartalmaz zöld kávét, zöld teát, szőlőt és rozmaringot. Az illata a Mojito italra emlékeztet. Lehet a menta miatt. Ára: ~ 1200 Ft DM.

img_1018.JPG

Így néz ki a krém. Szépen látszanak a szemcsék benne. :)

A következő, amit mutatni szeretnék nektek az egy pattanás leszárító. Néha napján, főleg "azokon a napokon" kijön az arcomon pár pattanás. Ilyenkor muszáj valamit bevetnem. Ez a termék eddig ötösre vizsgázott. Két nap alatt még a picit megnyomkodott és ennek hatására begyulladt pattanásomat is eltüntette. Szintén tartalmaz szalicilsavat, emellett még cinket és mentát is. Illatban a menta dominál. Ennél a terméknél arra kell vigyázni, hogy csak a pattanásra vigyünk fel belőle, mert nagyon szárítja a bőrt. Ára: ~1700 Ft DM.

img_1019.JPGimg_1020.JPG

Az utolsó, amit hoztam nektek egy illuminátor szem környéki krém. Ára: ~2000 Ft DM.

  • azonnal kezeli a fáradtság látható jeleit, valamint a sötét karikákat és ráncokat
  • gyöngyházfényű fényvisszaverő pigmentekkel világosítja a szemkörnyéket
  • kiváló minőségű öregedésgátló összetevőket tartalmaz

img_1021.JPGimg_1022.JPG

img_1024.JPG

Ilyen gyönyörű fényvisszaverő hatása van. 

Remélem ismét hasznos volt az összefoglaló :) Ti milyen termékeket használtok a mindennapokban?

Puszi mindenkinek!

Alida

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása