www.arlash.hu

AlidaRita

Bemutatkozás- Ki vagyok én?

2017. július 17. - AlidaRita

Sziasztok!

Lehet, hogy ésszerűbb lett volna ha ez az első posztom, de megmondom őszintén, hogy akkor még nem olvasta volna senki, úgyhogy most érzem idejét ennek a bejegyzésnek. Ki vagyok? Honnan jöttem? Meg egyéb apróságok.

Elétek tárom a kis életem. :) Hosszú lesz! Jó olvasgatást. 

 

Kezdem az elején. Keszthelyen születtem, ami egy csodaszép város. Balatonpart, sétáló, moló. A szülővárosomról ezek a gondolatok ugranak be először.

A gyerekkoromat Keszthelytől nem messze egy kis városban töltöttem. Olyan hely, ahol mindenki tud mindent, de a szomszéd jobban tudja a te dolgaidat, mint te magad. Zalaszentgrót én így szeretlek. Persze ez nem kirívó eset egy kisvárosban. Itt jártam általános iskolába. Volt két legjobb barátnőm és mi voltunk a 3 grácia. Mindenki így hívott minket, hiszen mindig együtt voltunk. Egyikőjükkel sajnos már nem tartom a kapcsolatot, de van az az egy, aki van/volt/lesz és kitörölhetetlen az életemből, mert igazi barát.

A tanulmányaimat Zalaegerszegen folytattam először vendéglátós, majd kereskedelmi szakon. Végül mégis úgy döntöttem, hogy az érettségi után nem maradok 5. évre, megszerezni a nem tudom milyen jól hangzó semmirevaló szakmát. Szinte hívogatott a nagyváros. Gyere és láss világot! Én pedig mentem. 

Mondjuk a suli amit választottam, mint később kiderült, nem volt telitalálat. Sokan meg fogtok lepődni, de a tanulmányaimat befejezve rendőr őrmester lettem.

Mikor felkerültem Pestre tényleg egy új világ nyílt meg előttem és sportos fiús lányból igazi nőcis csaj lettem. Minden érdekelt, ami  a szépségápolással kapcsolatos. Smink, körmök, hajápolás, edzés, divat. Tekintélyes magazin gyűjteményre is szert tettem Instagram híjján. :) Elvégeztem különböző OKJ-s tanfolyamokat csak azért, mert érdekelt a téma és több tudást akartam. Így lett műkörmös és aerobik edző végzettségem is.

3 év szolgálatot "húztam le" a Készenléti Rendőrség állományában. Majd 3 év szolgálat után letettem a jelvényem és újra az utam kerestem. Talán ha a tisztire megyek tovább maradok. Ki tudja?!

Akkoriban anyukám már kint élt Ausztriában, ezért úgy döntöttem tovább tágítom a világom. Gyerekként az is elképzelhetetlennek tűnt, hogy egy másik városba költözzünk. Most pedig bárhol el tudnám képzelni az életem, mert imádok új dolgokat és új helyeket felfedezni. 

Mondanom se kell, hogy külföldiként nem egy szar munkahelyem volt, de ennek ellenére örülök, hogy belevágtam, mert talán sosem kezdek el blogolni, ha az a kisvárosi lány maradok, aki voltam. Akkor is úgy éreztem, hogy több van bennem és még rengeteg álmom van, ami megvalósításra vár, úgyhogy megyek előre. 

Jelenleg főállásban dolgozom, blogolok és mellette a Széchenyi István Egyetem Gazdálkodási és Menedzsment szakán, azon belül pénzügy szakirányon tanulok. 4 szemeszter van a hátam mögött. Sajnos már most tudom, hogy nem fogom időben befejezni, hiszen a távolság és a munka miatt nem mindig tudok tanulni és vizsgázni. De igyekszem. 

Amiket nagyon szeretek:

- A sminkeken és kozmetikumokon kívül sok dolgot szeretek. Például az állatokat. Legboldogabb pillanataim között van az a perc, amikor megkaptam a kiskutyám. Egy tenyérnyi kis szeretet gombóc volt. Ma is megdobban a szívem ha rágondolok. Olyan jó lett volna, ha olyan pici és cuki marad. :D Na jó most is nagyon szeretem. Amúgy Félixnek hívják és az ő hatására (is) döntöttem úgy, hogy vegán leszek és nem vásárolok olyan terméket, amit tesztelnek állatokon. Vegánná válásomról ITT olvashattok bővebben.

- Ezen kívül imádom a természetet. Nem emlékszem, hogy valaha az életem során, akár egy papírzsebkendőt is eldobtam volna. Egyszerűen képtelen vagyok szemetelni, ezért rendszerint úgy néz ki a táskám, mintha bomba robbant volna benne. Zsepik, csokipapír, papírfecnik, üres rágósdoboz és egyebek. 

- Szeretek mindent, amibe bele kell tennem a kreatívitásom. Kiskoromban rajzoltam. (Még rajzpályázatot is nyertem. Juhhu. Nem hogy matek versenyeken brillíroztam volna, akkor most jobban menne a suli.) Műkörmökkel is azért kezdtem el foglalkozni, mert alkothattam. Most pedig... ez a legújabb hóbortom...varrni tanulok. Varrógéppel. Már több szoknyámat felvarrtam egyedül. 

 

Tények rólam:

- 16 éves koromig több tucat verset írtam. Nagyon kis érzelmes vagyok és jó volt kiírni magamból a kamaszkori fájdalmaimat.

- Nincs honvágyam, mert Zalaszentgróttól kocsival mindössze 3 és fél órányira lakom. Ennyi volt Pestről hazavonatozni anno. :D

- A legjobb barátnőmmel az oviban ismerkedtünk meg és 24 éve tartunk ki egymás mellett jóban rosszban.

- Nem egy szakmát elvégeztem már, de még párat tervezek. Nagyon szeretek tanulni.

- Imádok fényképezni. Mindent meg kell örökítenem, hogy később az ágyban nézegethessem, hogy de jó volt.

- Még Pesten jó pár fotózáson voltam, de mivel törpicurka vagyok(163cm) nem lettem Viktoria Secret modell. :D Pedig azt mondták, hogy karakteres az arcom. Bár lehet, hogy ez szakmai nyelven annyit takar, hogy csúnya vagy. Mindegy, élveztem és a sminkelés szeretete is itt kezdődött.

- Sokszor megbántok embereket akaratomon kívül. Pedig esküszöm nem szándékos. Csupán csak antiszociális és őszinte vagyok. Bocsánat.

- Mióta az eszemet tudom sportolok. Jártam karatéra, néptáncra, modern táncra, atlétikára és kézilabdára. Nem egyszerre, de mindig 2-3 dolgot csináltam. Sajnos mostanában a sport kimerül jó esetben heti 2 kondizásban.

- Fogszabályzós voltam. Kétszer is. 12-13 koromban kivehetős fogszabim volt. Majd 21 évesen rakattam újra rögzített porcelán fogszabit, amit 2,5 fél évig hordtam. ( Kedves bátyám felhívta a figyelmem egy apró dologra ami kimaradt... Fogaskeréknek csúfoltak, mert volt lyuk a két fogam között :D Ezzel máig tartó traumát okozva a lelkemben :D)

- Nem szeretem az orrom és utálom, ha egy smink miatt oldalról kell fényképeznem magam. 

- Régen utáltam a nevem, mert folyton mást értettek. Anita vagy ilyesmi. Ma már szeretem, hogy így hívnak. Sőt még a 2. nevemmel is megbarátkoztam a Ritával. Teljes nevem: Nagy Alida Rita. Hát nem jól csengő?! 

 

Azt hiszem egy életre elegendő infót kaptatok rólam. 

Puszilok mindenkit,

Alida

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása