www.arlash.hu

AlidaRita

Solone zselés szemöldök tetoválás- vélemény

2017. május 25. - AlidaRita

Sziasztok!

Letelt a 7 nap, úgyhogy megosztom veletek a Solone zselés szemöldök tetoválásról a véleményem. Ezt a márkát nemrég fedeztem fel, de rögtön megtetszett jó pár termék, amit megrendeltem tőlük tesztelés céljából. A palettájukról már írtam pár sort, most pedig térjünk rá a szemöldökökre.

Mielőtt bármit is mondanék, azt tudnotok kell, hogy minden tesztem hirdetés mentes. Saját pénzen vásárolt termékről írom meg nektek a véleményem. :) Így nem kell attól tartanotok, hogy csak azért írok jót vagy rosszat egy termékről, mert nekem abból hasznom származik. 

A terméket a Szépségcenter oldaláról rendeltem, ahol a termék mellé egy videót is feltöltöttek, ezzel is segítve a vásárlókat. 1495108917022.jpeg

Kép az Instagram oldalamról van. Általában ott osztok meg mindent legelőször, úgyhogy ha nem szeretnél semmilyen tesztről lemaradni, akkor kövesd az alidaritablog Instagram oldalam. A termék fotózásában Félix is segédkezet. Külön köszönet érte. :D

Elsőre nagyon furcsának találtam az állagát. Elég sűrű így féltem, hogy nem fogom tudni rendesen eldolgozni. Aztán rájöttem, hogy nem úgy kell ránézni, mint egy szemöldök formázó gélre, hanem mint egy sűrűbb hajfestékre. Nem használtam sablont pedig 3 darabot is adtak hozzá. Valahogy egyik sem illet tökéletesen a szemöldök formámhoz. Mint látjátok nekem egy kicsit világos lett a Light Brown. Ennél még van egy sötétebb árnyalat, úgy gondolom az lesz az én színem.

Miután felkentem bő 30-40 percet vártam, majd egy szemöldök kefe segítségével leszedtem. A javaslatok ellenére a szemöldököm elején kezdtem. Kicsit felvakartam a terméket, hogy elváljon a bőrömtől, majd feltekertem egy szemöldök kefére, ami teljesen úgy néz ki mint egy szempillaspirál. Próbáltam a szemöldököm végétől szemöldökcsipesszel, úgy ahogy a leírásban szerepel, de úgy azt éreztem, hogy húzom a szemöldök szálaimat is. Nem kockáztattam és inkább humánusabb módszert választottam. Frankón működött, úgyhogy aki félti a szemöldökét annak inkább ezt a módszert javasolnám, akit pedig kevesebb szállal áldott meg az ég, annak még jobban fog tetszeni ez a tetoválás, mert nagyon jól befogja a bőrt.

Tartósságára nem lehet panasz. Annak ellenére, hogy világosabb volt a szín, mint a szemöldököm és semmit nem változtattam az arctisztítási rutinomon, szóval nem vigyáztam rá, 4 napig nem kellett hozzányúlnom. Szépen kipótolta a hiányos részeket, abszolút nem volt mű hatása. Úgy gondolom, hogy ez egy kevesebb, mint 3000 Forintos terméktől bravúr. 

Aki régebb óta olvassa a blogom, az már találkozhatott a Wunderbrow szemöldök tesztjével. Annyit elárulok, hogy az a termék közel 9000 Forint és fele ennyit bír. Szóval a Solone szemöldök zseléje ár- érték arányban verhetetlen. Vannak Ebayről, meg Aliexpressről rendelhető kínais változatok is, de arra kérlek benneteket, hogy ne kockáztassátok az egészségeteket bevizsgálatlan termékekkel. Nem elég, hogy 6-8 hetet is várni kell a külföldről érkező alternatívákra, még károsak is lehetnek. Onnan rendeljetek ruhákat, abból nem lesz bajotok. :)

Remélem ismét hasznotokra válhattam. :)

 

Puszi nektek!

Alida

Instagram: alidaritablog

Facebook: Alidarita

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása