www.arlash.hu

AlidaRita

Mit eszik egy Vegán?!

Mindenről lemondtam, de nem szenvedek hiányt semmiben!

2017. június 13. - AlidaRita

 

Sziasztok!

Gondoltam megmutatom, hogy mostanában miket eszem. Mióta vegán vagyok többen megkérdezték, hogy mit eszek a zöldségen és gyümölcsön kívül? 

Azon kívül, hogy nem eszem semmilyen állati eredetű ételt, próbálom kerülni az egészségtelen dolgokat is. Így csak teljes kiőrlésű tésztát, kenyeret eszem, kerülöm a chipset,csokit és hasonló nasikat. Persze nem azt mondom, hogy sosem eszek ilyeneket, csak próbálom mérsékelni. :D

Na szóval. A reggelim az általában gyümölcs, vegán dessert, vagy szendvics. Reggel még sok szénhidrátot eszem, mert kell az energia a nap folyamán.

 

img_0783.JPG

Ez a kókuszos puding szerű valami nagyon finom volt! Az Intersparban vettem, nem túl olcsó, 2 Euro volt ez a 100g, de veszek még, mert tényleg finom. Mármint nekem ízlik.

img_0930.JPG

Instagramon ajánlották nekem, hogy kóstoljam meg ezeket joghurt alternatívákat. Hát ezt ki kellett dobnom. :D Lehet, hogy valakinek bejönne, mert savanyú, de én inkább az édes ízeket szeretem, úgyhogy nekem ez nem jött be. Szerencsére akciós volt. Így csak 1 Euróba került. Van még egy natur ebből a fajtából, remélem az ízleni fog. :)img_0932.JPG

Egy újabb termék, ami a kukában landolt. EHETETLEN! Az még hagyján, hogy szétesik az egész, ahogy beleharapsz, de az íze is olyan, mintha homokot ennél. Botrány. :D

 

img_0896.JPG

Na ez viszont fincsi volt. Kénytelen vagyok most tesztelgetni, hogy mi finom és mi nem, mert senki sem vegán a környezetemben, aki tippeket tudna adni. Ez a csokimassza, amúgy majdnem ugyanolyan, mint a rumos golyó. Vettem 4 félét és az összes közül ez volt a legjobb. Ez biztos ízlene mindenkinek. :)

 

img_0818.JPG

Megmondaná valaki képről, hogy ebben a szendvicsben nincs se hús, se sajt, se semmi?! :D 

img_0817.JPG

Az Intersparban szinte minden kapható. "Felvágott", "sajt", "sajtkrém". Kellenek az idéző jelek, mert csak képletesen sajt meg felvágott. :D Sok mindent rendeltem az alles-vegetarisch.de-ről, mert azt gondoltam, hogy máshol nem is lehet ilyen dolgokat kapni. Aztán láttam, hogy a boltokban is van bőven választék. Szóval keine Panik. :D A legeslegjobb dolog, amit rendeltem az a fokhagymás majonéz. Annyira krémes és finom. Persze nem olyan az íze, mint az igazi majonéznek, de tényleg nagyon finom! A sajt nem olvad úgy, mint az igazi, de ehető. A felvágottnak meg még az illata is olyan, mint a párizsinak. 

 

img_0723.JPGimg_0683.JPG

Ezt a mangó kicsomagolást még gyakorolnom kell. :D De rájöttem, hogy én nagyon szeretem a mangót. Mézédes. Nyámi.
img_0669.JPG

Most pedig jöjjön pár ebédem. Természetesen nem fényképezem le az összes kajámat, mert sokszor betolom az arcba az összeset, mire eszembe jut, hogy.... basszus nem csináltam róla képet. :D Mindegy. Párat sikerült lencsevégre kapnom. :)

 

img_0850.JPG

Bolonai spagetti... csak Fusilli tésztából és hús nélkül. :D Úgyhogy köze sincs hozzá. A "húsi" szárított szója. A Sparban veszem 2 Euró 180g és körülbelül háromszor csinálok belőle főételt. Szóval elég költséghatékony. Plusz 100g-ban 52g fehérje van.

img_1026.jpgimg_1027.jpg

 

img_0901.JPG

Szintén szója húsis verzió. :) Chilisbab akart lenni.  Amúgy így darálthús nélkül nagyon hamar elkészülnek az ételek. Itt az volt a leghosszadalmasabb meló, hogy a szóját be kell áztatni 10 percre, majd kinyomkodni belőle a vizet. :D 

img_0761.JPGVegán kolbász. Egyszer ehető volt, de nem lett a kedvencem, mert elég száraz, mivel nincsen benne zsír.

 

img_0734.JPG

Ez nagyon random kaja volt. Volt itthon paradicsom, paradicsompüré meg rizs. Lett belőle egy paradicsomos rizottó. Amúgy isteni fonom lett. Kétpofira tömtem. :)

 

img_0664.JPG

Bolognai kreatív változata, mert tettem bele olíva bogyót. :D Nagyon kreatív. Azt el kell mondanom, hogy én előtte nem igazán szerettem főzni, de mostanság több kedvem van hozzá. 

 

19105895_317392315332769_6437156047445773917_n.jpg

Életemben először csináltam otthon pizzát úgy, hogy még a tésztát is én gyúrtam. :D Nem lett rossz, mert egy evésre megettem az egészet. :)

 

img_0928.JPGEzt a borsófőzit a barátom csinálta nekem és hozta be a munkahelyemre. Van itthon vegán tejszín, tej, meg minden mi jó és belevaló. :) Szóval csak kicserélgette a hozzávalókat. 

img_0696.JPGimg_0730.JPG

Az estéim nem túl változatosak. Általában salátát készítek abból, ami éppen itthon van. :) Ha marad ebédről kajcsim, akkor nem strapálom magam saláta készítéssel. Akkor azt eszem, ami van. :D

Elég gyerek cipőben jár a vegán konyhaművészetem, de igyekszem. :) Ha kíváncsiak vagytok, akkor hozok recepteket is. Ezek mind nagyon egészséges ételek, úgyhogy nem vegánok is fogyaszthatják. :)

Na puszilok mindenkit! További képekért kövessetek Instagramon és Facebookon. :)

Alida

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása